Tjoho!

Japp tänk att jag fick lite tid över att skriva ett inlägg till i år då *s*

Sitter själv här ute på landet i soffan och bara softar.... älskling är inne i stan och åker motorcykel.. så ska väl hämta honom om någon timme eller så....

Idag har vi varit inne i stan och åkt lite motorcykel... och så har vi varit på marknaden... va väl inte speciellt bra marknad iår... men d va trevligt  i alla fall.... köpte 2 par solglasögon och inget mer... så kom billigt undan *s*

Träffade även Linda och hennes 2 små söta töser oxå.... Elina blir bara sötare och sötare varje gång man träffar henne (vilket inte blir så ofta som man skulle vilja) och lillesyster hennes e på pricken Elina när hon va liten =) Jag och Magnus kidnappade lillen en liten stund medans Linda åkte karusell med Elina.. vilket INTE uppskattades ett dugg vill jag lova... hon tyckte då inte om att åka. men men hon kanske är lite för liten än så  länge så d kanske kommer när hon blir äldre.... =) men jag tyckte att d va bra mysigt att ha lillen ett litet tag i alla fall =)

Sedan åkte jag hem och magnus stannade kvar inne i stan och åkte lite mer cykel....
själva åkte jag till stallet och pysslade lite med Vicke... och för första gången i mitt liv så körde jag sulky i dag.. och det var riktigt kul må jag säga,... och jag tror vicke uppskattade d mer oxå än när jag s itter på ryggen.. så i morgon blir d till att hämta hans selé uppe i Harbo.. då den jag hade idag va lite liten....

Här hemma har  d väl hänt en del oxå... min kära fru har flyttat här ifrån.... det blev väl kanske lite väl mycket i detta lilla hus med 4 hundar, 3 katter och 3 människor... men d e ändå tråkigt.... men men... vi kommer i alla fall att åka i väg på alla våra inbokade kryssningar och tokigheter... så tro inte att ni blir av med oss i första taget..... vi komer att fortsätta röja.... we still going strong! ♥

Och känner lite att jag måste slänga in en liten rad om hur mycke jag älskar Magnus oxå =) det har varit lite halv tuffa veckor sen ida flyttade och han e verkligen förstående och tar han om mej.. och lysnar på mej även när mitt humör är nere på noll och jag e riktigt sur å grinig..... älskar verkligen honom... han e mannen i mitt liv... han jag vill leva med resten av mitt liv....

Ja ha... mer som har hänt då..... tror fan inte att d e nå mer... annars är d väl som vanligt.... sova, jobb, stallet, sova och så om och om igen.... så som d är när man e vuxen..... i bland önskar jag att man kunde vara 5 igen och få sätta sig i mammas eller pappas knä och gråta ut när man tycker att allt e skit.... men nu kan man ju tyvär inte gå tillbax i tiden... så d e bara bita ihop när d e som jobbigast och se glad ut!

Nej nu blir d till att klä på sig varm  och sätta sig i bilen och hämta älsklingen inne i stan =)




Kanske att min önskan snart blir uppfylld och mitt liv komplett♥   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0