4 inlägg på en dag!

Oj har nog haft för mycket tid över idag... för här kommer ett fjärde inlägg ;)

Sen jag skrev sist har jag vart på ica med Valle och handlat... blev inge Fjärdhundra å hämta hund för Magnus mår illa.... som vanligt....  tror han har åkt på lite graviditetssymtom.... *s* kan han gott ha!

Sen va vi på vita elefanten och hämtade mat till mej *klappar mej på magen* kyckling med cashewnötter (eller hur d stavas) med jordnötssås... såååååå gott!

Märkte oxå när vi gick på ica att jag nog har ett lite graviditetsbeteénde i alla fall fast jag inte trodde d... men har haft nå så fruktansvärt sug efter öl, blev sugen på nästan allt jag tittade på.... så d blev en runda till ica där INGET bestod av nåt nyttigt eller nödvändigt... bara massa "skit" som jag va sugen på för stunden... och så eclips filmen då så klart :) Så här mina kära vänner bjuder jag på en moffelbild som min fredagkväll består utav.... Mmmm NYTTIGT!!!!!





Sedan va vi på tobaksbutiken för att hämta ut yttligare ett paket som jag vunnit på tradera... jäklar va jag fyndar vill jag lova.... jätte söta kläder... 19 delar för 150 kr! det tycker jag är ett super klippp i alla fall + att kläderna är använda och mjuka för bebisen att ha på sig sen oxå =)

Här kommer en bild på det paketet :)



Jag är i alla fall jätte nöjd =)

Så idag har jag hunnit med en massa... dock inte slipat klart i garderoben... men d löser sig.. är ju långt kvar till bebis kommer så d behöver ju inte stå klart i morgon direkt :)


Nej nu blir d inget mer skrivande idag, nu ska jag ta och glo in på fejjan en sista gång och sedan sova skulle jag tro... eller ja.. rasta hundarna först kanske :D

Kommentarer
Postat av: raggartufsen

SEMLA ????????????????

2010-12-06 @ 23:43:02
URL: http://raggartufsens.blogspot.com
Postat av: Carro

Nä mamma det va nån sorts wienerbakelse... och den smakade skit! As jävla äcklig va den!

2010-12-09 @ 14:48:51
URL: http://carran1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0