Garderob till barnrum

Japp nu har arbetet i "garderoben" börjat... i dag har jag hunnit städa ut rummet och spacklat alla väggar... vi får om jag orkar slipa skiten redan i dag eller om d blir någon annan dag....  måste i alla fall vänta på att det ska torka innan jag kan göra nåt...


Här kommr lite bilder på före innan jag började.... (fast det är tomt, det var de inte)




Och sedan lite bilder när jag har spacklat :)






Så nu är d bara slipning och målning kvar och så klart ska möblerna in... tror att d kommer bli jätte bra när d e klart! Och rummet är inte så litet som d ser ut på bilden....:)


Nu har jag inte så mycket mer att skriva om för tillfället.. får se om d  kommer ett litet inlägg senare eller om ni får vänta en vecka eller 2.... jag e ju lite så... glömmer i bland bort att jag har en blogg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0