Ännu en helg förbi....

Ja ha... så har ännu en helg svishat förbi i full rulle.... knappt så att man hann med att det va helg *suck* och i morgon är d back to work som gäller... *blä*

Ja ja... i Torsdags hade vi i alla fall grill premiär här hemma med Magnus familj... riktigt gott och mysigt.... och skönt att kunna sitta ute på uteplatsen utan att frysa ihjäl! Här kommer lite bilder från den dagen då.






Och här hemma ute på landet kryper det ut kloak råttor ur vasken i köket oxå *s*





Sedan har vi flyttat ut Magnus hus nu i helgen oxå och städat ut d.. så nu är d äntligen klart.... nu är det bara mitt hus som snart kommer att packas ner i lådor igen.... hmm känns som  om jag flyttar ganska ofta, så kanske är odödigt att packa upp skiten i nästa hem *s*

Annars har det väl varit som vanligt i helgen... har vart en hel del i stallet, och pysslat med mina 2 små busfrön.... stackars Godis har fått mugg så hon haltar lite och är väl inte allt för glad.... men jag och Marie lyckades i alla fall göra rent d lite..... Och sen släppte vi ut Godis med hingsten i lördags oxå... där hon inte alls trivdes... vilket hon visade genom att ta sig ut ur hagen på natten och tog hingsten med sig *suck*
Här kommer lite bilder på sötnötarna oxå =)






Och i lördags va vi en sväng till pappa och renee oxå och grillade och Magnus blev uppskickad i lastbilskranen och fick såga ner lite grenar på träden på baksidan som pappa tröttnat på =)




Senare  på kvällen va jag upp till Julia och drack massa hemmagjorda cosmopolitans och snackade massor med skit.. det var ju ett tag sen vi träffades =) Så det va välsigt trevligt!

Sen har d väl inte hänt så mycket mer.... mest degat, flyttat och varit i stallet =)

Och nu börjar jag få kryssnings abstinens oxå........ vill verkligen åka typ NU!!!! Jag vill träffa alla dom härliga grabbarna i Timemachine och rock loss en jävla massa med Ida.....
Sitter och glor på bilder från alla tidigare resor och lyssnar på musik och får typ panik att det är hela 4 veckor kvar!!!!! Vill oxå nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nej nu blir d sängen om man ska orka upp och jobba i morgon... blir till att riva badrum i Nacka i morgon!

God natt!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hm....Så där fint har jag nog aldrig sett det där bordet s

Nästa gång är det vi va ?

2010-05-16 @ 23:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0