En vecka till for förbi....

Jahopp... så va denna vecka förbi oxå..... fort går d här vill jag lova! Nu är d många nedräkningar vill jag lova..... 1 vecka kvar till prins Williams dop, 2 veckor kvar till kryssning och 4 veckor kvar till flytt... oj oj oj va d går =) snart är fan året slut känns d som!

Ja Ja... va händer här då? inte mycket.... jobbat hela veckan som vanligt..... haft återleverans ena dagen och rivning utav branskadat hus resten.... Har jobbat med ett kanon gäng på rivningen.... Totte, angelika, jocke, matte och sean..... riktigt kul när man hamnar med folk som e roliga att jobba med =p

Speciellt El Totto... han e bara såååååå jävla rolig... nästan så att jag skrattar bara man ser han för man vet att det ska komma ett skämt som e sååå roligt att man nästan pissar ner sig... och han har verkligen sama hummor som mej oxå *s*

Idag har vi påbörjat slipningen oxå i vardagsrummet.... d va inte alls så himla svårt som alla sa..... d här kommer nog gå galant skulle ja tro!

Varit till stallet och mest kollat till hästarna denna vecka oxå... har inte funnit såå mycket tid till att göra så mycket annat..... Har fullt upp med jobb och packning och donat här hemma en massa.... det börjar nu byggas berg med flyttkartonger i alla rum..... vardagsrummet är nu helt nerpckat och käket lika så.... och sovrummet är ju mest kläder så där går d ju fort!

Satt och räknade ut hur många gånger jag har flyttat i hela mitt liv.... d blev en del....12 gånger... d blir nu 13 med denna flytt.... säger ju d... kan lika med skita i att packa upp sakerna... dom verkar ju åka ner lika fort igen =p neeeej den här gången tänker ja nog faktiskt slå mej till ro..... kan ju kanske vara skönt att bo på ett och samma ställe ett tag innan man skaffar barn och hela den cirkusen...... men som sagt... vad som helst kan ju hända.... jag e ju lite sån... man vet aldrig.....

Dogsen har varit hos magnus mamma nästan hela veckan oxå... och uch så man saknar dom när dom e borta.... men när dom väl är hemma blir man mest irriterad på att dom ska klättra på en hela tiden.... =/ men jag älskar mina hundar ändå... mina små pärlor...


Och Ida... jag LOVAR att jag inte ska kasta nå skor..... inte ett enda par.....
Och du tycker inte att Chocko har tillräkligt med Ankor???? men OKEJ han kan få EN anka i inflyttningspresent sen i nya huset =p


Och snart är d kryssning oxå ju.... LÄNGTAR SÅ ATT JAG NÄSTAN SPRICKER!!!!! Vill åka NU NU NU NU!!!!! Så jävla synd bara att d är Galaxy och inte cinderella.... men d blir nog kanoners i alla fall skulle jag tro!

Nej nu blir d nog strax sängen... ska ju upp ganska tidigt i morgon och se om vi kan betäcka Godis och sen ska dom flyttas till sommarhagen =)

Gooooood night!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jaa jag längtar också..som faan.. vil åka NU!!!!!!! :D:D:D

2010-05-30 @ 16:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0