HEJ BUBBELKOPP!

Woooooohooooo jag är sååååååå jävla glad att jag skulle kunna studsa runt som en galen studsboll här hemma för VI FICK HUSET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jaaaaaa så jävla skönt.... ett hus med 2 våningar.. förstår nu hur underbart? och med egen ingång på badrummet så att man kan skicka ner skitiga hundar raka vägen ner i badkaret... och glömde jag nämna att det är ett BUBBELBADKAR???? FAN va skönt!!!!!!!!!!!!!!! Nu kan det nog fan inte blli bättre!

 Nu ska jag bara hitta stallplats till mina två små goingar i närheten oxå...men d ska nog inte va nå större problem!

Och förstå att jag nu kommer att få många fler rum att inreda och fixa och dona med =) och en trädgård att gräva runt i!!!


Ja ha... annars då... har jobbat som en gnu idag.. så nu har jag skiiiiit ont i ryggen och i händerna/handlederna... aj aj aj..... och i morgon blir det mer utav den varan.... men sen e d helg =)

I helgen blir d hälsa på Emelie och Jonny uppe i sala och låta cucci och pixxie leka lite med varandra så att all deras överskotts energi försvinner.. (man kan ju alltid hoppas i alla fall)

sen blir d väl till att packa ner Magnus hus någon dag kanske.... känns ju bra att vi har nu 2 hus som ska packas ner.... men d e d värt alla gånger!

Sen på söndag ska vi grilla hemma hos min älskade mamma och micke, med Mona och hennes nya kille =) ska bli kul att träffa honom.... han värkar faktiskt trevlig...

Men nu blir d duschen innan jag ska ringa och prata med våran snart nya hyresvärd =)





Idag är en VÄLDIGT bra dag♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0