snurrig i huvudet AB

Uch vilken dålig start på veckan detta har varit... =( I går va jag  på firman och jobbade inne... vilket är helt världelöst då tiden går VÄLDIGT sakta där inne, BLÄ!

Idag fick jag tråkiga besked om att farfar min har blivit sämre oxå.... =´( Uch hatar när någon familjemedlem eller någon man älskar blir sjuk..... Förstår inte varför så många i min släkt ska behöva få den här skiten.... cancer.... varför hittar man inget botmedel....? Hur mycket pengar får dom inte in till forskningen varje år... men inget verkar hända.... Och min farfar oxå av alla människor, som slutade röka för 20 år sedan... som har varit friskheten själv... knappt en förkyllning.-..- och nu bara på en månad så har han blivit jätte dålig.... det sa bara PANG! Helt sjukt och jävligt sorgligt... men allt vi kan göra nu är att hoppas och hålla alla tummarna på att han ska bli bättre! 


I övrigt då.... idag har jag varit på 3 jobb.... först en liksanering där jag va förra veckan.... idag fick jag skura lite golv och fogga för att få bort likdoften...

andra jobbet va oxå en gammal liklägenhet, men där behövde jag bara hämta tillbax ett ozonagregat och en värmefläkt....

Jobb nr 3 blev en byggstäd i ett trapphus..... tog inte specellt lång tid tack och lov =) men oj oj oj va motion jag fått denna vecka... först i går fick jag springa 8 våningar upp och ner 2 ggr med massa kläder och mattor.... och idag fick jag springa 7 trappor när jag hämtade sakerna eftersom att det inte fanns någon hiss.... oj oj oj.... d känns dock i mitt fina höger knä vill jag lova... men  men... motion är alltid bra har jag hört!

På lördag ska vi flytta hästarna till sommarhagen oxå... åh va dom kommer att tycka d blir skönt att få springa fritt i en STOR grön hage... mina sötnötar =p

Godis fick en ny grimma igår oxå =) ÄNTLIGEN får jag köpa rosa saker.... är nog första gången i heöa mitt liv nästan som jag tar hand om ett sto... annars har d bara varit valacker!  s¨å en rosa rutig grimma med matchande grimmskaft och ett ljjusbrunt flugband!

Vicke gick inte heller lottlös så klart, mitt fina hjärta fick ett grimmstaft som matchar grimman han redan har... en likadan som godis  och så fick han ett blått flugband som matchar grimman så klart =p

Så när vi hittar en ny stallplats sen ska dom få en varsin ryktlåda oxå i rosa och blått med massa nya borstar =) Längtar riktigt mycket! d kommer bli såååå bra!

Har börjat packa ner mina ägodelar i lådor igen oxå.... ha ha jag börjar få in vanan på d här nu... flyttar ju typ en gång om året! dock måste jag införskaffa mej på fler flyttlådor.... jävlar va grejer man samlar på sig på varje ställe man bor..... men den här gången ska jag fan slänga allt skit jag inte använder.... skor, kläder, papper, kort och ja... allt skit.... eller nja.... skor va väl kanske å ta i.... tror inte att jag kan göra mej av med ett enda par.... kanske köpa fler så att d blir jämna antal i stället =p Ja menar mina skor kommer ju få en helt egen garderob i nya huset så dom kommer ju garanterat att få plats.... dom och  kanske 20 par till =p

Nej nu blir d sängen för att snart gå upp och se vad man får för roligt jobbi morgon!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Ida

nej du slänger fan inga skor för då måste jag bli arg på dig...skor sparar man ALLTID oavsett om dom e trasiga eller om man inte använder dom...då lägger man isf dom i en låda och ställer längst in på vinden, MEN MAN KASTAR ALDRIG!!! Hahaha :P

Tur det att vicke picke pö också fick saker...men chocko då?? får inte han?? :'( tror han vill ha en anka ja ^^

2010-05-26 @ 15:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0