Våren är här på riktigt!!

Å det är så underbart! sol och värme.. finns det nåt bättre? Helt underbart är det!

I mitt liv händer det väl inte så värst mycket just nu.... prio ett är ju så klart Berra bus som jag gosar med mest hela dagarna.. och så hundarna då så klart :) Vi tar lång promenader runt ån på dagarna och försöker att röra på oss så mycket som möjligt så att jag kan gå ner alla dessa överflödiga kilon... känner mej som en riktigt fet valross som inte alls är redo för beach 2011, men d ska d bli ändring på förhoppningsvis!

Umgås en hel del med Empan och hennes lilla Elvira gör vi oxå... ganska skönt att ha någon att prata med som man kan  fråga och jämnföra lite mellan barnen, eftersom att Elvira bara är 5 dagar yngre än lille Berra!


I helgen var de ju marknad och tivoli här i stan oxå... så i lördags va jag ner med Empan och Elvira och strosade runt... eftersom att jag va typ tok fattig så blev det bara ett par välbehövliga solglajjor inhandlat till mej själv!

På söndagen traskade jag och Magnus och självklart Berra ner på stan med Magnus syster + familj och strosade runt på marknaden, och inte heller i dag inhandlades nåt... finns ju inte så mycket på såna där grejer helleer... oftast är d ju bara saker man vill ha just precis då, som är helt onödigt och som man alls inte behöver!



Och idag va vi upp till Bvc och vägde lillskrutt oxå... och han går upp i vikt jätte bra... nu vägde han 4660, vilket betyder att han har gått upp ca 660 sen vi va där sist för 3 veckor sedan!
Helt sjukt att våran lilla plutt har funnits i livet nu 6 veckor... fattar nog fortfarande inte att han är här... undra när det ska sjunka in lixom?!?

Han är i alla fall sjukt underbar och mitt hjärta smälter varje gång jag ser på honom ♥

Men jag längtar oxå en massa efter att kunna åka på kryssning och festa lite oxå... och träffa folk... Men är inte riktigt redo att lämna bort min prins ännu.... får ju seperations ångest bara jag går upp itvättstugan... =/ förstår faktiskt inte mammor som klarar av att lämna sina bebisar typ första månaden,....


själv tänker jag nog mjuk starta å lämna berra kanske bara nån timme eller 2 till att börja med =)


Ja d  e väl typ d som händer i mitt liv just nu.... inte så värst roligt att läsa om kanske... men d eju typ d jag har att skriva om! så får se när jag känner för att uppdatera igen.. kanske skulle börja med en dagens bild på Berra eller nåt... då uppdaterar man i alla fall lite *s*

Nej nu blir d lite tv i lugn och ro medans skrutten sover!

Kommentarer
Postat av: Malin

å inte blir d bättre. Henry e 8 månader å jag får fortfarande lite panik när jag ska va utan honom=)

2011-04-30 @ 14:15:10
URL: http://juztlittleme.blogg.se/
Postat av: therese

faster ställer gärna upp å lånar honom 1 timme eller 2 någon gång. Kram

2011-05-02 @ 17:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0