Tandläkaren igen då!

Japp som det där äver lyder så har jag vart hos tandläkaren i dag igen då.... så nu tar jag igen dom 6 åren jag har missat där *s* nä inte riktigt men nästan kan man säga.... först va jag ju där i tisdags på vanlig undersökning och skrapade lite tandsten...

Och idag har jag som sagt vart där igen och skrapat tandsten... ont som fan gör det att skrapa.. men nu hoppas jag på att inte behöva göra d på läääääänge!

Sen har jag fått en ny tid om typ en månad för att dra ut en visdomstand som sitter lite dåligt till tyckte tandläkaren.... uch uch uch-. jag som verkligen INTE tycker om tandläkaren... blir aldeles svetttig flera dagar innan jag ska dit.... och dra ut en tand AJ AJAJAJAJAJAJAJAJAJA!!!!!!!!!!! Har redan dragit ut en tand och hoppades verkligen på att slipa ta en till.....
Men det va en visdomstand där nere som blev infekterad när den kom ut, och den här är en på överraden som redan är ute och hon sa att d inte skulle kännas lika mycket... hoppas verkligen att de stämmer!

Men med min jäkla tur ska ni se på fan att samma dags om jag drar ut tanden (vilket kommer göra ONT) Så sätter väl förlossningen igång oxå så att jag får dubbelt ont den dagen.. skulle inte förvåna mej ett skit!!

Men men om tanden måste ut så tar jag den heldre nu än sen när ungen har kommit.. kul att ha tandvärk och en skrikande unge?!? nej!

Hundarna är nog ganska paffa här hemma idag oxå me tanke på va tidigt deras matte va uppe *s* d hör ju inte dirkt till vanligheten här!


Och så vill jag bara påpeka oxå att min bebis rör sig nästan precis hela dagarna och kvällarna nu... konstigt nog me tanke på att dom flesta säger att bebis brukar börja lugna ner sig ju längre man går... men den här verkar vara tvärtom.... Hmm mysko....

Ja ja nu ska jag se om man kanske kan göra nåt nyttigt här hemma idag.. tex dammsuga eller nåt roligt.. kan ju behövas... denver ligger över hela lägenheter... eller nja.. i alla fall hans hår!

TjO!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kikar in! Grattis till bebben i magen. När är det dax för dej?

2011-01-13 @ 13:22:59
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/
Postat av: diana

åhh hoppas för din skulle att du får en bra tandläkare, jag hade inte skräck alls förut med efter att jag drog ut en visdomstand och dom sydde ihop helt galet och fick världens infektion och missfall så hatar jag tandläkare. men jag hade en icke svensk se till att du får en tjej som gör det :) folk säger att det inte känns så mycket om dom bara gör på rätt sätt. men håller med bättre nu än när bebisen är ute för då måste du ju ha ork att ta hand om den oxå.. lycka till iallafall..

kram

2011-01-13 @ 15:55:18
URL: http://www.mammadiana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0