Liten vill inte ut :(

Ja buhuhu va synd de är om mej som fortfarande är gravid... hade ju hoppats på att bebis skulle vara ute vid det här laget.... men icke sa nicke... h*n verkar trivas fin fint där inne och inte alls ha nå planer på att titta ut!

Va till Barnmorskan i torsdags och då såg allt kanon fint ut :) hjärtslag på 155 om jag inte mins fel nu, och ett symfusmått på 35 (?)
Det ända va väl att jag hade lite för högt blodtryck.. eller i alla fall över trycket... så måste tillbax i morgon (måndag) och lämna ett urin prov och se så att blodtrycket gått ner!

Alla andra världen va kanon och bebis mår bra och är fortfarande helt fixerad, tack och lov :)

Barnmorskan sa att högt blodtryck mycket möjligt oxå kunde bero på att bebis kanske e på g snart.. man kan ju hoppas... hon sa att vi skulle se om vi sågs på måndag överhuvudtaget (vilket d nu ser ut som)
Och då gissade hon på en vikt av 3200 kg :) d va ganska snäll storleks gissning tycker jag!


På torsdag kväll åt vi middag hos pappa och renee.... bergsgryta... hur jäkla gott är inte det då!!!

dock blev Magnus dålig på natten och fick bo på toaletten till halv 3 på natten (som alltid när man äter typ kött) Så på fredag morgon va det bara för honom att runga farbror doktor som jag nu har tjatat om i typ 5 år... så i morgon fick han en tid och nu får han bannemej kräva en riktig utredning!




Fredag spenderades i fjärdhundra hos Magnus syster med familj och åt även där kaon god mat i form av magokyckling... så sjukt gott! och sedan kollades d på 101 sätt att åka ur en gameshow... jag tyckte att det va sådär..... ganska långdraget måste jag säga...


Lördag röjde vi ur garaget där uppe och slängde en jävla massa skit.... förstår inte hur man kan samla på sig så mycket skit... spec inte jag och Magnus som flyttar så jäkla ofta! *suck*

På kvällen åkte Magnus till tomas och umgiks och jag åkte åter igen till pappa och renee på middag (jag hade specifikt önskat ugnsbakad lax) Och som vanligt va den hemskt god att jag till och med fick med mej en matlåda hem!

Sen kollades d på melodifestivalen där hemma hela kvällen tills d va dags att röra sig hemmåt.

Väl hemma hade lilla gubben inte tittat hem ännu så jag passade på att bada Chocko som hade blivit nedstängt av en bil och vattenpöl tidigare under dagen.. och behöver jag säga att det rann brunt skit ifårn hans päls!?!



Idag har vi haft stor röjning även här hemma och städat och donat så att allt sånt är klart tills bebis kommer ♥

Sen va vi ut en snabbis till Magnus föräldrar och lämnade Denver som ska vara där i veckan!
Och hans föräldrar hade köpt jätte söta kläder till bebis som vi fick med oss hem oxå :)



5 par byxor varav 3 par var ursöta alfons åberg på, en pyamas och en body + tjocktröja...

Och alltihoppa i en väldigt bra storlek oxå 62, eftersom att vi redan har massor med kläder i sizen 50-56!


Och nu på kvällen har d vart tv maraton här hemma med solsidan och Big brother!

Sådär ja som vanligt när jag uppdaterar så blir d ett väldigt lååååååångt inlägg... men så är det när man är upptagen hela dagarna *host*host*

Nu ska jag krypa till kojs och sova en skvätt så man orkar upp till barnmorskan i morgon och tvättstugan då så klart :)

*godnatt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0