negativa berra!

Hmmm pga av det tidigare negativa inlägget kände jag nu på kvällskvisten att jag kanske skulle ta och skriva ett nytt inlägg idag och kanske berätta lite possitiva saker oxå :) sånt som jag glömde i ren irritation förra inlägget! *s*

Bla att jag och min fina vän Valerie va ut på krogen i fredags... första gången jag gick ut på typ 6 månader... måste ju säga att d kändes ganska skummt... oxå typ första gången på 2 år jag gick på joar... coolt.... jag kan ju säga att mycket hade hänt där sen jag va där sist....

Vi gick i alla fall ut för att se den fantastiska Sean Banan! UNDERBARA människa! jag blir fan glad bara jag ser honon,.. han drar roliga skämmt och har rolig musik... skaka rumpa och gott nytt jul... kan ju inte bli bättre!

Så vi va ut och kolla på honom.... dock skakade vi ingen rumpaaaaaaa..... kände att jag för det första hade sett ganska rolig ut om jag hade stått höggravid och skuttat runt som en annan idiot och sen för det andra dansar jag ALDRIG nyketer... så det så.

Kan nog utan att överdriva påpeka att vi garanterat va dom äldsta på plats.... pensionärsvarning där alltså... och hög gravid på det... folk lär ju ha undrat vilken kista Peter hade hittat oss i innan öppning *s*

Nä men seriöst så hade jag riktigt trevligt under kvällen och bebis i magen dansade på som aldrig förr....

dock saknade jag faktiskt alkoholhaltiga drycker och att dansa och kunna ha snygga kläder och skor... men de kommer en tid för det oxå :)


Ja ha nä men d va väl typ d jag glömde skriva i förra inlägget.. nu blir d big brother för hela slanten :)

Kommentarer
Postat av: Denise

Fin blogg :) Själv vet jag inte hur man gör en header :P

2011-03-02 @ 09:07:25
URL: http://dempan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0