uch fy och blä!

Ja ha va händer här? INTE ett skit... är så förbannat trött på att sitta hemma mesta dels av dagarna och bara bli fetare och fetare!!! KOM UT NU UNGJ***L...

Nej uch så får man inte säga,.... men är så förbannat trött på att vara gravid att jag dör... NU börjar humöret komma... är på pisshumör hela tiden, går runt och känner mej som ett åskmoln...
Är trött på att inte få sova nåt på nätterna för det gör ont, jag är kissnödig eller bara allmänt pigg helt plötsligt...

och ja för alla idioter som nu tänker påpeka att, nej men sen när bebis kommer, så kommer du i alla fall inte få sova på nätterna... DET ÄR SKILLNAD!!!! STOR jävla skillnad på att knappt komma upp ut sängjäveln för att det e en mage i vägen, och det gör ont och man är så kissnödig att man knappt kan röra sig... än att gå upp och mysa ner sig i ett hörn med en bebis som ska äta! FATTAR NI? JÄVLIGT STOR SKILLNAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så snälla bebis kom ut nu för jag e sååååå förbaskat trött på att vara gravid... vill ha dej här NU!!!!!

Och lilla gubben min har vart hemma och vart sjuk i typ en vecka oxå... stackare liten... är d inte halsen, så är d magen och är d inte magen nä då är d tänderna....! Jag säger som jag har sagt hela tiden SÖK LÄKARHJÄLP!!! Det är ju inte friskt att vara hemma en gång i månaden för att man tex har skit ont i magen och får bo på toaletten i 2 dygn... eller ha bihålleinflamation 10 ggr om året,... då tycker man ju att nåt är fel och d kanske är dags att kolla upp?!?


Ja ha annars då....? Va till västers i helgen..  både lördag och sändag spenderades hemma hos mamma kollade på mellofetivalen och i söndags bio med Jazmine... trassel visades d på duken... mycket bra film måste jag säga :)

Hann även med loppis på lördagen.. vilket inte va allt för speciellt roligt.. inte så mycket grejer för våran del.

Annars är d mest bb som gäller här hemma på kvällarna och slöar en massa... händer inte så mycket nu sista veckorna innan bebis bestämmer sig för att komma ut.... önskar bara att d blir snart,... för jag e verkligen verkligen trött på alla förvärkar och kramper och allt... blä!

VERKLIGEN possitiva Berta som skiver här idag känner jag.. men sista veckan har mest varit så... negativ och irriterad och surig för allt... men i bland måste man få ha såna dagar oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0