Vill renovera!!!

åhh att det ska vara så förbaskat dyrt att renovera....
jäkla skit...
skulle behöva måla alla tak på nedervåningen här hemma för att få bort det gula äckel nikotinet.... och det e ju tyvär inte bara att smacka upp vanlig billig färg då, för då lyser ju d gula igenom.. vilket betyder att vi behöver spärrfärg.. och d e fan inte billigt....


sen efter d ska d upp vanlig takfärg på d.

sen vill jag ju måla och tapetsera i både kök och sovrum... och det är ju världens mest sämsta under arbete i bägge dom rummen, vilket betyder att jag måste antingen slita ner all gammal tapet och spackla hela jäkla väggarna... vilket är både dyrt och jäkligt jobbigt... ELLER sätta upp eaesy cover, vilket tydligen ska vara enkelt... men lite dyrare... och jag e ju inte direkt  miljonär...

Och så är vi bara inne på förarbete i tak och på väggar... sen ska man ju ha snygg tapet och färg till väggarna oxå =/

Men jag van trisv verkligen i sovrummet som det är nu... det e verkligen både vidrigt inrökt och fullt... *suck*

Skulle verkligen behöva ha en ny sängstomme oxå då den vi har har börjat tacka för sig... och den jag vill ha kostar 2600 ny... BILLIGT OCH BRA! NEJ!

Fan va jag önskar i bland att man hade MASSOR med pengar och kunde fixa massor utan att behöva tänka på ekonomin!




Nä d får nog se ut som d gör just nu ett tag i alla fall =/


Annars då.... bebis är inte på g ut verkar d som... h*n har nog boat in sig där inne så gott så..... med min tur får jag nog ställa in mej på att gå över tiden med 2 veckor minst! det är ju tur att man inte är så jätte stor och tung...

Men det gör ju faktiskt inte längtan mindre... är ju så sjukt nyfiken på hur hon eller han ser ut och är! Blir d en mini Magnus eller en mini me ;) Man kan ju alltid hoppas på att dom flesta drag kommer ifrån Magnus :)


I morgon blir d till sthlm och ombesiktia Vicke... hoppas att han går igenom nu då så att allt blir klart där! måste ju faktiskt säga att d e hemskt skönt att veta att någon faktiskt tar hand om honom nu och att han inte bara står i en hade och har tråkigt!


Nej nu blir d 112 på tv och sen bb och sen sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0