Pratat med banken!

Japp i dag har både jag och Magnus pratat med banken, och som det låter på dom nu så är det inte alls helt jätte omöjligt att vi kanske får lån till huset i alla fall..... Fast nu ska jag inte få upp hoppet allt för mycket.... men herre gud vad jag verkligen önskar och vill att vi får det! Allt skulle bli så jäkla bra då!!! Fy va underbart med EGET hem som INGEN kan ta ifrån oss! det skulle va så jäkla skönt att kunna ge Berra den säkerheten och den friheten som det innebär med ett hus  på landet....

Och för att inte tala om hundarna... bara kunna öppna dörren och låta både barn och djur springa fritt... hur lovely skulle inte det vara lixom... Och jag skulle kunna skaffa mej en häst och Magnus skulle ha gott om plats till alla sina bilar och projekt....

Och att bara kunna måla om innomhus till vilken färg man vill hur ofta man vill UTAN att be någon om lov... va underbart det skulle vara!  Och kunna springa naken i trädgården hur man vill utan grannar... ha ha inte för att det är något jag gör speciellt ofta... men på sommaren om man vill sola och inte få nå ränder... nä men ni fattar.... ´VILKEN FRIHET!!!!

Men nu hänger allt på vad banken säger... för vi lyckas inte riktigt få ihop till någon handpennig.....

Så nu håller vi verkligen tummarna!!!




Annars då.... inte mycket som händer här hemma... valparna har öppnat ögonen, Berra far runt som en fart dåre i gå stolen, och blir mycket starkare i rygg och ben för var dag som går....

Ja det är väl typ det som händer.... Nu vaknar prins Berra så nu måste jag dra! tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0