lägenheten =)

I dag var jag och hämtade nycklarna till lägenheten =) gick runt och kollade lite och la genast märke till att det va värre än jag troode med tapeter och skit. så måste typ tapetsera ALLA rum förutom köket..... fast där skulle jag ändå vilja göra det för jag hatar gult.... *suck* ja ja vi va i alla fall i väg och köpte tapeter till vardags rummet idag så vi får se om dom kommer upp i helgen =) måste måla alla tak oxå... dom va typ piss gula. men det kan jag juh göra själv i helgen!

sen har jag burit ner lite saker till längenheten oxå.. men mest saker till balkongen.

sen har vi i nte gjort så mycket mer i dag.... vi va och åt man hos pappa och renee... dom grillade så renee tyckte att vi skulle komma ner.... då passade jag på att gosa med granens lilla hundvalp... som e riktigt söt.

sen nu har jag mest kollat på tv.. magnus e iväg och fixar på sin bil som han köpte i dag.... men nu har jag inte tid at skriva mer... måste kolla på talang 2008  =)

Tjo!


Kommentarer
Postat av: linda

jag tycker inte heller om gult, det är inte snyggt!

2008-04-25 @ 21:45:47
URL: http://www.lindaha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0