Mycket att tänka på.... =/

oj oj oj jag har mycket att tänka på just nu.... flytten om en vecka... om det inte blir till helgen... och då måste jag ju städa ut den här lägenheten oxå... suck va jobbigt.... har en bort tappad nyckel hit oxå som jag kommer att få betala för.... jag som verkligen inte har några pengar just nu.....

sen börjar jag ju nytt jobb på måndag på statoil =) det e ju i alla fall possitivt.... kan verkligen behöva inkomsten. =) och sen vet jag ju flera som jobbar där så man behöver inte känna sig helt lost!

sen igår poppade det upp ännu fler saker som händer i mitt liv just nu som inte är så jätte aktuellt att skriva här riktigt ännu... men det e jobbigt och mycket att tänka över.... uch jag som inte tycker om att tänka.... men men det e skönt för jag har ju sara jag kan prata med och be om mycket råd... känns skönt d i alla fall.

i dag har jag varit hos Sara hela dagen (fast det har jag ju varit resten av veckan oxå) har börjar spela gitarr hero och det e ju sååååå himla roligt.... fast jag kanske inte är så himla bra på det, men det kommer. sen har vi varit på stan ganska länge oxå och fikat och kollar lite i affärer.  sen upp till Sara igen och´käkade pizza, och magnus kom upp. sen blev det lite mer spel och gos med Anton =)

nej nu är det väl dags för mej att ta hundarna... stackars magnus ska upp i natt och köra tidningar så han har redan gått och lagt sig. ska väl kanske börja plocka undan här hemma i käket oxå... ser ut som en bomb har slagit ner... och sen e d massor kvar att packa.


Kommentarer
Postat av: linda

Carroooooo så skoj att du har skaffat dig en blogg. Nu får du se till att skriva massa i den också :D

2008-04-25 @ 10:44:34
URL: http://www.lindaha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0