äntligen ordning!

Nu är det äntligen ordning i lägenheten.... så skönt... tog mej hela fredagen att städa och packa upp allt som va kvar... men nu e det inte en ända kartong kvar =)
 blev riktigt bra faktiskt... nu e det bara lite små detaljer som e kvar så som gardiner i ala rum, blommor, och lite mattor. samt baren som ska infinna sig i vardagsrummet.. men vi måste bara hitta någon fin först =)

Har försökt para Diddi och Anton i helgen oxå.... gick inge vidare bra.. så där böev det nog inga valpar gjorda.... anton försökte så gott han kunde men fick inte ens in den och Diddi va riktigt arg =/ men men får väl kanske blir nästa gång då....

I lördags va vi hemma hos pappa och Renee för, pappa fyllde ju år i förra veckan så han bjöd på grill mat och massa färska frukter till efterrätt.... hur gott som helst... farmor och farfar va där oxå så det va jätte mysigt i solen =)

Sen på kvällen had ejag och Valle lite myskväll här hemma hos mej och magnus... käkade godis, chips och ostbågare och kollade på tv... och snackade en massa =)

Söndag så jobbade jag.. mindre kul när det va så varmt ute... men men det är perngar och det kan man ju inte tacla nej till..... sen efter att jag slutade jobba kl 9 åkte jag hem till Sara och magnus och Anton... kollade på robin hood på tv och pratade en massa =)

På torsdag ska jag till gyn.... längtar som aldrig förr... ni som vet, vet oxå varför =) Sara ska följa med mej och hålla mej i handen oxå så det e ju skönt..... sen får vi se hur det går med allt!

Idag är det skit kallt ute fast solen skiner på som aldrig förr.....det va ju synd för jag och Sara, anton och evelina skulle ner till hamncafet och fika... men de känns som om det e lite kallt för det. så blir väl en tur hem till Sara i stället... men måste vänta på att min älskling kommer hem ifrån Bålsta så att han kan skjutssa mej till enne.. e för långt att gå när det e så här kallt.....

nej nu ska jag ta och plocka undan på bordet i vardags rummet och kolla lite på tv. men skriver säkert mer någon annan dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0