menlös dag!

Ja ha så var det fredag... idag har jag gjort absolut ingenting,.... eller plockat undan lite här hemma har jag väl gjort och varit ute med hundrna... men annars absolut ingenting.... det e såååå tråkigt att vara ensam hemma... eller vara hemma över huvudtaget.....
Magnus jobbar idag så jag e ledig.. det e visligen skönt.. men väldigt tråkigt....

Sara och Ullis skulle komma över i dag, men lyser fortfarande med sin frånvaro... så det verkar lite som om att dom inte kommer alls.... men men vi får vl se....

Den nya tv funkar jätte bra... nu ska vi bara komma underför med hur man kan spara kanalerna där man vill ha dom... och sen ska den självklart upp på vägen.... just nu står den bara lutat mot vägen på magnus klädhylla.....
Så det e vad vi har att se fram imot i kväll =)

På söndag är det middag hos farmor... ska bli jätte trevligt... tråffar ju typ bara henne en gång om året nu sen hon mer eller mindre flyttade upp till stugan i åre... så som sagt jätte trevligt!

Nej nu ska jag väl ta och gå ut med vovvarna igen.. e nog dax för det.... man vill ju inte gärna att herr pissnisse gör sina behov i köket (där han vanligtvist gör dom) eller att fröken pissmyra  kissar ännu mer på mina nytvättade mattor.... vilket oxå händer  ganska ofta......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0