Tidig morgon!

Ja ha.... nu var det länge sedan man skrev här.... har hunnit hända mycket saker.... men jag ska fatta mej olite kort...

I Augusti fick jag ett missfall i 6 månaden.... inte så roligt...
sedan dess har jag varit sjukskriven ett bra tag och mest bara försökt bearbeta detta.

Jag och Magnus har fått det riktigt fint här hemma nu med nya tapeter i ALLA rum och målat lite runt skåpluckor och allt... (nu väntas bara nya skåpluckor till efter nyår) men men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =)

Har kommit upp i massa grodor nu i min grodsamling som jag har börjar med för några månader sedan.... har nu kanske ett 15 tal eller nåt.... =) tok söta.

Har även börjar hamstra på mej massa jul saker... för här ska det inte snålas in på juldekorationer inte =) har nog spenderat säkert 6-7 tusen på bara tomtar och julgramspynt, gardiner mattor och allt som hör julen till =) Nu bara längtar jag tills jag får börja ta upp allt oxå =)


Idag var jag uppe med tuppen för att kolla på våra bästa år kl 7 och sedan dess har jag stor städat.... hemskt skänt nu när det e klart =)

Idag runt 12 tiden ska jag och Sara fika =) Och det e b ra det för jag längtar efter Anton som en tok.. va massa dagar sedan jag träffade dom =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0