Tröööött som satan idag då

Ja ha så var även denna helg över... och jag är helt slut....

I fredags va jag ju på kryssning med firman och 3 firmor till... vi åkte med  birka paradise..... jag blev bra på lyset d vill jag lova... jag träffade 2 jätte trevliga tjejer som jag umgiks med och sedan snackade jag någon timme med en jätte trevlig kille oxå.... sedan va d även dans och party med daniel och conny... renee och pappa gick ju och la sig relativt tidigt.

vi vaknade väl vid 11 dagen efter jag och daniel... vi missade ju självklart frukostbuffen... men men smällar man får ta.... sedan gick vi runt mestadels av dagen och spelade lite, rökte och satt väl någon stund i baren... men ja kan ju bara konstatera att cinderella är en såååå mycket bättre båt.

sedan på eftermiddagen så var jag och magnus ut till fjärhundra och käkade och lämnade lite godis till selma och pravitz som jag hade köpt på båten....

sedan hemmåt i gen för att duscha och sminka mej och sedan bar d av till ida och denise... där va d inte sååå skoj.... vi har nog upptäkt alla 3 att vi inte har sååå många vänner som man trodde att man hade. så d bar av in till mej och magnus för att dricka lite till... denise ville inte följa med så hon stannade hemma.

väl inne i stan började vi komma i lite mer party stämmning.....

vid 1 bar d av ner till joar.... magnus va sååå snäll och körde ner oss.....

Där dansades d och träffade folk och drack lite till... blev skapligt full även i går....

vid halv 4 ungefär hämtade magnus upp oss och även en till ida utanför joar... körde först hem henne och sedan hem till oss för att sova.....

SKAPLIGT trött i dag kan jag ju tala om.....  men men man lever bara en gång så det e lika bra att leva fullt ut.



Sedan idag då så har vi varit och kollat på ett hus,... sååå fint... jag hoppas verkligen att vi får d... vill verkligen flytta här i från nu... e ju inte så kul att bo med magnus nu när vi inte e tillsammans längre... blir bara jobbigt. men vi har äl ingen chans att få d kan jag tro... men hoppas får man ju alltid göra... för d va verkligen helt underbart... nytappetserat i alla rum... golmvärme i alla rum och riktigt stort ljust och fint... och ett stort + i kanten var ju att det fanns en groventre/tvättstuga där man typ kunde ställa hundarna raka vägen i badet och dom e skitiga.... HOPPAS =) Vi får svar efter påskhelgen någon gång.....

sedan bar det av till magnus mormor och morfar och firade hans morfar som fyllde år... d bjöds på smörgås tårta och massa gott fika bröd... *mums* det e nog d jag kommer sakna mest med magnus... hans släkt och familj... tycker om dom så mycket.... men men man kan ju inte haka upp sig på d.

Nu har jag precis kommit ut ur en lååååång dusch och magnus skulle åka iväg och hadla chips och middag till mej =) sedan blir d gossip girl och sängen som gäller för min del.... jobba i tensta i morgon känns ju inte så lockande just nu kan jag ju säga....

så nu får vi väl se när jag orkar skiva igen.. =)

Kommentarer
Postat av: Dimitria

Hej gumsie. Va säger du, e de slut mellan er?? Vad hände? nu fick jag en tår i ögat :(

2009-04-07 @ 18:39:29
Postat av: Anonym

japp d e slut mellan oss.. =/ men vi kom både överens om d eftersom att vi vill olika i livet. jag vill ju ha barn och inte han.. och då e d ju inget att satsa på i framtiden. även om vi älskar varandra... tyvär.

2009-04-08 @ 21:11:37
URL: http://carran1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0