Duktig mamma =)

Japp så var små bäbisarna några dagar gamla... och diddi är världens bästa mamma =) är så himla stolt över min lilla flicka.... mattes lilla prinsessa =)

Hon puffar och tvättar, donar och fixar med dom hela tiden... jätte gullig... och lämnar dom knappt för en sekund... bara ut och kissa lite snabbt.... men thats it!

Idag har jag jobbat med magnus och mackan i tensta.,.. skit jobbigt.. har flexat badrum... även fast jag bara orkade lite mer än halva.... men men.....

sen när vi  kom hem hade vi fått nya tapeter i köket.... blev jätte bra tycker jag.. men lite mörkt... men det går att skaffa lampor... men därimot passar inte mina gardiner som jag hade förut nu.. så måste köpa nya snart... ska bara ha pengar till dej först... ja menar jag blev ju 4000 kr fattigare i måndags på ultuna djursjukhus.... =/ men men det e smällar man får ta.. och köket står ju kvar så det går att köpa senare.... och man kanske inte ens behöver ha några för det e så mycket mönster på tapeten så det kanske bara blir för mycket med fler saker där inne.... ajja skit sama... det blir i alla fall en senare fråga......

Dom nya skåpluckorna hoppas jag att vi får innan veckan e slut.. det vore riktigt najjs så att man kan få någon ordning någon gång...

Nya bilder kommer att komma så fort min dator vill  funka som den ska... jävla skit sak... har fan bara varit problem med den jävlen sen jag köpte den.....

Just nu sitter jag i irsta med min syster och svullar popcorn och glor på tv.. ska väl snart dra mej bort mot sängen å lösa lite korsord och sedan sova....

får se om jag orkar skriva i morgon!
god natt!

Kommentarer
Postat av: ida

taack så mycket :)

2009-02-05 @ 16:52:00
URL: http://eleonoreida.blogg.se/
Postat av: Sara & Anton

utmanar dig på bloggen! kram

2009-02-06 @ 11:01:31
URL: http://svadling.blogg.se/
Postat av: diana

mums att svulla popcorn eller jaaa allt går att svulla bara jag får äta nått :) tack för kommentaren tycker själv att jag är ful o fet haha :) hoppas allt e bra annars?? kram

2009-02-07 @ 15:21:37
URL: http://mammadiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0