FYLLESCHAFFIS!

Tjo!

i går kväll skulle jag "bara"  hämta emelie i märsta och sedan ta det lungt resten av kvällen.... jomen tjena att det blev så....

Det började  med att micke och jeppe va här... och jag, magnus och jeppe käkade mat... köt med potatis croketer och sallas *mumms*

sedan körde jag ut micke och jeppe till fest i jästre.... fick lov att köra mickes volvo *läskig* fick inte använda bromsarna  osv... men det gick bra i alla fall....

när jag hade kört ut dom ville Valle, adde, jojjo och några till ha skjuss ner till joar.... så det var bara att hoppa in i nästa bil och köra =)

Vid halv 1 styrde jag kossan mot märsta för att hämta emellie.... och hon kom ut direkt... men fredrik och robban som oxå skulle med tog desto längre tid på  sig... så jag och empan åkte till statoil för hon va hungrig... sedan när vi hade hämtat upp fredrik och robert så styrdes kossan mot enköping igen... eller snarare jästre där vi tydligen skulle på fest... eller ja det var fredrik som skulle på fest på någon petra.. vilket visade sig vara petra solien... så jag kände nog fler på den festen än va han gjorde.... Angelika, jeppe, micke, källberg, petra,  niklas, marre och några till var där.... vid 5 tiden ville empan åka hem... så jag körde först hem angelika och marre till fjärdhundra , och sedan hämtade jag upp empan, micke, jeppe och robert,,,, så bar det av hemmåt.. ett snabbt stop på statoil och sedan hem mot en varm säng... kom väl i  sängel kl 6 i morse... jag som "bara" skulle hämta empan i märsta =)

Så nu idag har jag legat i sängen och myst med valparna och diddi och ska bara ta d lungt resten av dagen!

Tjopling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0