KLART!

Så va det daxx att skriva en rad till idag då =) (jag har ju faktiskt inte skrivit på typ en vecka)
Nu har jag pratat med linda.... Jag ville ju åka till thailand eller vietnamn eller venzuela... men efter att ha pratat med linda, som ville åka till gambia eller typ egypten.. så har jag VERKLIGEN ändrat mej.... Egypten är det som väger tygst... har varit inne och kollat lite och vill verkligen åka till hurghada i egypten... hotellet va halv skabbigt men vem fan bryr sig, eftersom att man ändå inte spenderar så mycket tid på hotellet.... en vecka skulle kosta runt 5000 kr /pers och de tycker jag e väldigt prisvärt! Jag vill åka nu!!!!!!! men jag hoppas verkligen att det blir någo resa nu... skulle va så grymt kul att åka med linda och robin och så älsklingen då så  klart =) men det blir i början av maj i så fall!

Nu har jag äntligen städat klart firman och är riktigt nöjd med resultatet... blev riktigt rent och fint (i alla fall så rent det kan bli här)

Sen har jag kollat runt lite på internet,,,, om b la egypten då så klart! läst  massa bloggar och fyllt på med bilder på bilddagboken.... så nu e det gjort för dagen! 

Snart borde magnus komma och hämta upp mej oxå.. kl e ganska mycket och han va nästan klar när jag pratade  med honom för någon timme sedan,.,,,

när vi kommer hem tänkte jag faktiskt unna mej ett långt bad.... blir nog ingen träning i dag.... e riktigt snorig och förkyld.... och ont i halsen.. och då e det ju inte så bra å träna... så det blir nog på måndag i stället....

vad ska man äta för middag idag då tro? fullkorns lassagn? eller kanske någon god fisk med sallad? hmm klurigt det där.... inge roligt att laga mat när man inte har så mycket pengar.....

igår åt vi faktiskt oxfile (lyxade till det lite) och kenoua (eller hur det stavas) med nyttig sallad.....

skulle behöva traska ner på stan någon dag oxå och köpa lite nya kläder..... behöver verkligen kläder.. de e så kul när man kollar in i garderoben och har MASSOR med snygga kläder... men jag kan inte ha ett skit utav det... eller jo mjukisbyxorna som har lagrats på hög kan jag ha... men hur kul är det då att alltid traska runt i njukisbyxor? *suck* måste verkligen gå ner mer i vikt.... har ju 2 månader på mej nu oxå innan utlandsresa.... vill gå ner 20 kilo,,, så det e nog daxx att sätta i gång.... kanske skulle träna ikväll i alla fall... det värsta som kan hända e att jag e sjukare i morgon... eller?

måste ta och sätta ut annons på råttorna där hemma oxå... men ville vänta tills dom öppnade ögonen så att jag får någon fin bild... så ska nog fota dom ikväll och kanske sätta ut annonen efter det.....  ingen som vill köpa en yorkshireterrier? hör av dej i så fall!!!

Ja ha... har inget vettigt att skriva nu... men heller inget vettigt att göra i väntan på magnus.. så d blir väl att kolla runt lite om egypten....

Tjoooopling

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill åka till Egypten! Jag har läst en massa nu och det låter underbart!

Få simma med delfiner och massa sånt skoj!

2009-02-19 @ 21:02:50
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0