SKITIGT!!!!

Uch va det e skitigt  på firman... suck.. känns som om jag städar och städar men inget händer... skit skit... men men jag har ju ett par timmar till på mej.. tur att jag tog med datorn idag o alla fall så att man kan lyssna på musik och blogga lite =0)

Glömde ju skriva förut att jag har köpt en ny mobil oxå =) skit fin rosa med tuch screen eller hur det stavas,.,,, en samsung... =) kommer att komma en bild på skönheten sen.....

Så läste jag lindas nlogg oxå och va ju tvungen att gå in och kolla efter lite resor.. jag och magnus pratar ju om att åka någonstans när valparna e sålda... jag vill åka till venzuela, thailand eller vietnamn..... skulle vara så skönt å bara komma iväg... jag tycker att linda och robin borde åka samtidigt som oss... är ju roligare om man åker fler!
Fast just nu känns det som om jag skulle kunna åka vart som helst.... bara få komma bort ett tag.....  och bara mysa med min prins och vårda förhållandet lite... blir ju så struligt nu när vi bor ihop, jobbar i hop och bara e med varandra hela tiden... (även om macke och micke e hemma hos oss mestadels av tiden)  

neeeeej om man skulle ta och dricka lite lunch och sedan fortsätta städa =) kanske skriver en rad lite senare när jag e klar!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja vi åker tillsammans! Men vi ska bara vara borta i 1 vecka så thailland och sånt är för långt för att åka!

Jag skulle kunna åka till Afrika, Gambia. Det verkar supercoolt!

2009-02-19 @ 11:56:34
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0