DET BLIR BÄBISAR HÄR HEMMA =)

I går orkade jag inte skriva något inlägg.....  vi jobbade på dagen och sen var vi i fjärdhundra på eftermiddagen och kvällen...
sedan hämtade vi upp min syster och hon sov hos oss....


I dag har vi jobbat....  eller jag jobbade halv dag.... idag var hundarna med till jobbet för denver var på hundspa =) blev badad, borstad och riktigt bortskämd... och allt var gratis oxå... trevkigt trevligt... allt för att vi hittade hennes plånbok... =)

sen vid halv 12 bar det av hemmåt.... i alla fall för mej =) raka vägen hem till badkaret med Diddi som var riktigt skitig...  det bara rann brunt skit vatten ur henne *blä* men men nu e hon jätte ren och fin.. så det så!

sen vi 2 tiden bar det av till vetrinären med diddi skrutt för magröntgen... =) och gissa vad som låg där i hennes mage då =) jo hela 4 st små bäbisar =) Anton och Diddi ska bli föräldrar!

så om ca 1-2 veckor kommer familjen kjellström/österlund utökas med 4 familjemedlemar till... i alla fall för 8 veckor framöver =)  sen åker dom ut... eller blir det en tik kommer hon att få stanna....  så nu kommer diddi verkligen bli mer bortskämd skulle jag tro =)

ikväll ska vi på middag hemma hos min mamma och micke,...  flygande jakob blir det *smaskens*  sedan kommer vi nog att knoppa tidigt ikväll... är så fruktansvärt trött....

nej hoppa ner i ett varmt bad nu och bara mysa med älsklingen... ska se om jag  kan slita honom ifrån sin dator =)


Kommentarer
Postat av: Sara & Anton

Fyra?! hur får dom plats?! shit.. va roligt. grattis!

2009-01-23 @ 17:38:05
URL: http://svadling.blogg.se/
Postat av: Linda

Som sagt är det sjukt att det får plats med hela 4 stycken där inne! Hon måste vara enorm!

2009-01-23 @ 20:12:36
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0