FAN!!!!

FAN FAN FAN.... jag har längat som fan efter att dom ska byta golvet i köket hemma hos mej och magnus (och snart micke) och jag hade valt ut en helt ok färg (utav dom fula jävlarna man fick välja) Japp och det skulle bli mörkgrått...... men NEJ då går inte just det golvet att få tag på (varför dom då visar det exet på proverna) Jävla idioter!!!! så idag när jag och magnus kommer hem ifrån jobbet så ligger det ett AS FULT ljusgrått/blått golv där och ser allmänt jävla skit fult ut.... JAG DÖR!!!! Då va fan till och med golvet innan finare... så jag som har hatat det där jävla köket sen vi flyttade in för typ ett år sen för att det va så himla fult HATAR nu köket ännu mer!!!!!! JÄVLA IDIOTER!!!!!

Japp så nu har jag skrivit av mej om det oxå.... känner typ hur hela jag bara vill kräkas va fult det e.. verkligen... kommer bilder på min bilddagbok att se....
Så nu har vi begá tapeter med en fondvägg av tegel och ljusgrått/blått  golv och PISS gula skåpluckor som ramlar isär snart... JÄVLIGT SNYGGT!!!!!

Efter att jag beklagat mej en bra stungnär vi kom hem och nästan spottat på det där jävla golvet så tog jag och magnus ett varmt och skönt bad och mös lite..... sedan la vi oss i sängen och myste vidare (helt slut efter jobbet)

Sedan lagade jag mat... pasta carbonara... *mumms*

sedan efter det så pussade jag magnus hej då och åkte till Ida och Denise... har sedan suttit där och snackat lite skit i ca 2 timmar och sedan bar  det av mot Irsta....

Så nu sitter jag hemma hos mamma och läser igenom deras reklam---. (som har mycket roligare reklam här i irsta =)   ) har precis matat katten och ska strax gå å sova... ska bara ladda upp korten på mitt och magnus UNDERBART FINA köks golv!

Tjooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0