inte sovit knappt....

Ja ha... ytligare en natt utan knappt någon sömn.... magnus väckte mej runt 2 tiden i natt och sa att diddi låg nere vid fotändan och pep... och mycket riktigt det gjorde hon.... så jag böjde mej ner och skulle klappa henne lite och då skrek hon rätt ut typ som om jag slog till henne.. så jag fick typ panik.... tog upp henne till mej och typ klappade henne ett tag men hon typ skakade bara och pep en massa... så jag trodde att det kanske var nå fel med magen eftersom att hon e parad för 5 veckor sedan.... så jag blev lite orolig att vi skulle behöva kliva upp och åka till vetrinären mitt i natten.... men efter en stunds kel så lugnade hon ner sig och somnade... men jag var ju fortfarande orolig så klart så jag kunde ju inte somna försen vid typ halv 4-4.... och sen upp kl 6 för att åka till jobbet.... Diddi körde jag ner till renee... vill ju inte gärna att hon ska vara ensam om hon inte mår så bra..... och hon ska vara där i morgon oxå......
nästa fredag blir det magröntgen för lilla fröken där man kan se om hon verkligen är med valpar eller inte.... och är hon det kan man även se hur många valpar det e =) så det visar sig. gissa gärna på kommentarer om hur många valpar det ligger i Diddis mage (om det e några) går även bra att gissa på 0.

Idag har jag och magnus jobbat på sturegatan och bilat hissfundament.... är helt slut efter det..... och i morgon blir det sama visa igen.... jag känner någon som kommer att vara helt slut i slutet av denna vecka,.... suck.

efter jobbet tog vi en sväng förbi dinners... magnus satt kvar i bilen och sov mendans jag gick in och tog en snabb kaffe med Ida....

sedan direkt hem,  för att samla ihop tvätt... har tvättstugan hos pappa och renee för tillfället nämligen.... så ska väl ner dit snart... och fixa mat.... min stackars pojke ligger till sängs med migrän så jag lär väl inte få dammsuga ikväll heller skulle jag tro... kommer att bli en hel full påse nästa gång jag dammsuger skulle jag tro.... denna årstid är inte rolig med 2 hundar i hemmet..... *suck* men men =) nej ner till tvättstugan nu så att man får något gjort.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag gissar på 2 små vappar i magen myser



2009-01-15 @ 15:22:25
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0