LÖRDAG!

Ja ha... så var det helg igen....  har ju jobbat hela veckan som vanligt... och ont i  hela kroppen.... men men så kan det va... måste hitta ett bättre jobb snart känner jag.

Var ju som jag skrev på ultraljud med diddi igår.. det blir ju 4 söta små valpar här hemma snart =) underbart....

Oj tittade precis ut genom fönstret och ser at det bara vräker ner snö.... oj oj oj.... nu blir magnus glad... kan han åka ut å sladda.... Inga små flingor heller.... rackarns...


 I alla fall, igår var vi på middag hos mamma... det var jätte gott och jätte trevligt.... vi kom hem vid halv 2 i natt..... och då va båda skapligt trötta så det var raka vägen i sängen....

Idag har vi varit i bro och i bålsta och kollat i lite affärer,,, jag köpte massa saker.. bla skor, present till anton, och lite saker till valparna... bilder kommer på bilddagboken.....

I alla fall så hade jag världens beslut ånges om vad som va snyggast eller vilka jag ville ha mest utav skorna-.... det fanns 2 olika färger att välja mellan och jag ville typ ha båda lika mycket.....

det fanns svarta....




och det fanns "guld"



men jag kunde absolut inte välja vilka jag ville ha.. så det blev faktiskt båda paren...




japp... sedan dess har vi inte gjort så mycket....

Diddi har börjat bädda här hemma nu.... idag när vi kom hem så hade hon plockat på sig lite smutstvätt i sin rosa puff... =) sötnosen.....
Och självklart nu när man har gjort ultraljud på fröken diddi så har det blivit en jädrans aktivitet i hennes mage... nu sparkar dom på som aldrig förr... och jag tycker nog till och med lite synd om henne... för tänk dej själv när man själv är gravid är det lite halv läskigt och halv jobbigt (även om det oxå är mysigt) när det sparkar... och vi människor har ju oftast bara 2 armar och 2 ben som sparkar runt.... tänk dej då Diddi skrutt som är MYCKET mindre än vad vi är.. och hon har  16 ben som sparkar runt i henne, och 4 huvuden som knölar runt... stackars.... och det e ju första gången hon ska ha valpar så hon lär ju inte fatta så mycket..... men men

sedan snart ska vi åka en snabbis till johnny i heby..... han ska tydligen kolla på någon bil eller nåt.... så ja får väl följa med och halvsova i bilen..... =)

ikväll blir det nog till att ta det lungt bara.. e helt slut.....

Kanske skriver någon rad senare....

Kommentarer
Postat av: Sara & Anton

JAG VILL HA DOM SKORNA!!!! det var förresten min älskade mor jag skrev om i min blogg.. hon har betett sig som en idiot...

2009-01-24 @ 17:32:06
URL: http://svadling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0