Onsdag!

japp i dag e det onsdag....

har sovit som en kratta i natt... de började med att jag inte kunde sova så glode på tv ett bra tag..
sedan vid halv 12 gick jag och la mej... då kunde jag inte sova för att zingo vänligt men bestämmt skulle ligga på min mage och sova... (jag hade inget att säga till om buy the way) 
och han låg väl där och kurrade i ca en timme innan han runt halv 1 tiden bestämde sig för att han ville gå ut,.,. och då funkar det ju bäst att bara knata till dörren och skrika tills någon kommer och släpper ut honom (som  i detta fall är jag då ) .... släpar mej upp ur sängen för att släppa ut honom och sedan tillbax till sängen..,
När jag äntligen efter en kvart nästan har somnat så bli man självklart kissnödig... så det var bara att välja... kissa i sängen eller kliva upp *suck* 
Så upp på toa och sedan tillbax till sängen....
Vad händer då... jo lampan ute på gårdsplan börjar lysa (med rörelsedetektor)  och släks efter en stund... men då va det redan försent... jag som e mer mörkrädd än en 5 åring kunde inte somna... sedan höll lampan på så ett par ggr att den tändes och släktes.... jag tyckte att jag hörde ljud i från både ytterdörren och källaren.... HJÄLP!
Men efter att ha legat het paralyserad i kanske en kvart kom jag på att mamma berättade om den där dumma jäkla lampan... att den nämligen sätts på när det blåser i bland... BRA!!! Idiot lampa.....
men i alla fall.. det slutade med att jag somnade runt halv 2-2......

Vaknade ett par gånger i natt och tyckte att ja hörde ljud med somnade rätt fort igen i alla fall...'

I morse då när väckar klockan ringde kl 5 trodde jag att det var nå jävla skämt... men icke sa nicke det var det inte,.,. så det var bara att klämma på sig mjukisbraxen och hoppa in i bilen.....

kom fram till jobbet kl 8 efter att ja hämtat upp älskling i enköping och en tur förbi ITEX för att lämna tillbax  kobran....

Har väl mest gått som i en dimma idag och plockat lite skräp på bygget och typ inget mer....

kom hem runt halv 5 tiden idag från jobbet... då var det raka vägen upp i lägenheten för att städa och flytta möbler... och tömma ena min garderob.... eftersom att micke flyttar in till oss förmodligen i helgen så e det skönt att ha det gjort innan.... hann väl halvvägs med alla möbler innan vi tröttnat och bestämde oss för att ta en tur till fjärdhundra å fika....

Åkte först till S.Ö.K och skulle lämna in magnus däck för krängning.... sen blev vi kvar där en stund och pratade med magnus farbror ...

sedan bar det av till roger och therese.....
där fikade vi en stund och sedan förflyttade vi oss in till vardagsrummet för lite wii spel.... =) mario cart var det som kördes....

Stackars Selma va lite hostig och kräktes upp precis all fika hon precis stoppat i sig,,., så spel tiden för henne var slut.. det var bara att dyka in i duschen....

efter detta så åkte vi hem... jag fixade lite räkningar och donade, sedan pussade jag magnus hejdå och god natt och styrde kossan mot hummelsta.,... där jag hälsade på Ida och denise och chocko, samt hämtade min lillplutt diddi som sov där i natt....

Satt med dom någon timme och babblade och rökte en cigg ( ja jag vet jag är en loser... har halvbörjar röka lite smått igen)

sedan bar det av hem till mamma och mata katten... och här sitter jag nu och glor på tv och skriver blogg.... ska strax förflytta mej till sängen för lite skvallerblaska läsning och sedan sova... innan jag somnar här med datorn i knät....
nej tack och hej för mej idag,,,, orkar inte ens ladda upp dagens bilder på bilddagboken så det får bli i morgon istället när jag ändå är ledig =)


GOD NATT ALLESAMMANS!!!

Kommentarer
Postat av: Sara & Anton

sluuuta rööööka.....

2009-01-29 @ 19:56:14
URL: http://svadling.blogg.se/
Postat av: Sara & Anton

sluuuta rööööka.....

2009-01-29 @ 19:56:17
URL: http://svadling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0