sååå söta!!!

Idag har jag och magnus jobbat som vanligt... gick lite bättre idag då jag fick en tradolan av danne i morse så att jag inte hade så ont i ryggen... och så satte jag plastskydd på hinkhandtagen så att det inte skavde in lika mycket =)

Idag hade vi med oss matlåda så vi käkade nere på etableringen... ganska skönt att bara sitta där i lugn och ro... sen så gick vi till restaurangen och spelade lite vegas i alla fall... magnus drog ut 2 kvitton.....

Och så hittade magnus en plånbok.... med lite pengar och MASSA kort i... b la ett körkort från californien... och ett svenskt körkort... med samma namn.... så magnus skulle precis ringa till nummerupplysningen och ta reda på hennes nr när jag kollade igenom korten och hittade ett företagsnamn.. en hundfrisör.. och det roliga va att jag kände igen nanmnet... och inte så konstigt de för den frisören låg rakt över gatan...
så vi traskade över dit och gick in... och mycket riktigt var det hon som ägde salongen som oxå ägna plånboken.... hon blev jätte glad och kramade om både mej och magnus och utlovade en belöning... vi sa att det inte behövdes med hon skulle promt ha reda på vart vi jobbade och skulle minsan komma över med en belöning.. så vi får väl se om hon gör det... annars sa hon att hon gärna kunde klippa våra hundar gratis om det behövdes (för vi kom självklart in på att prata om hundar) så vi får se om vi kanske går över dit i morgon och frågar om hon kan raka denver.... det vore ju guld iså fall =) slipper ju jag göra det i alla fall.....


I alla fall på vägen hem ifrån jobbet åkte vi förbi Bålsta och Llinda.... skulle kolla på hennes mammas hundvalpar... som bor hemma hos henne.... (tror att ena hunden som hade fått valpar var lindas oxå.....)

I alla fall tok söta valpar.... den ena kullen... snuttetass kull var 5 valpar och jag tror att dom var typ 4 dagar gamla eller nåt.... sen den andra hunden kommer jag inte ihåg vad den hette med den hade i alla fall 4 hundvalpar som oxå dåm var jätte söta.... =)  hoppas verkligen att diddi e med valpar... skulle vara så roligt med såna sötnosar här hemma... nej men i alla fall, här kommer en bild på snuttetass och en  utan hennes valpar.....









nej nu ska jag ta och borsta tänderna och sedan sova en skvätt så att man orkar jobba i morgon igen... fast  i morgon har vi lite extra hjälp utav macke... skönt....

God natt!!!!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Visst är den!! :D Fick den av en kompis.. Han hade köpt den någonstans i stockholm.. Kostade 200 nånting tror jag...

2009-01-22 @ 22:04:14
URL: http://jenniferedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0