sträckt ljumsken... AJ!

Aj aj aj jag har sträckt mej i ljumsken... fråga mej inte hur man lyckas... men det gör tydligen jag.... har sovit som ett arsle i natt och haft tok ont.... så i morse när jag träffade pappsen blev det till att sno en tradolan..... efter typ 2 timmar blev det i alla fall bättre,,,,

I dag har jag och empan jobbat på brahegatan och burit ner tegelstenar..... 400 st... tyckte jag var ganska bra jobbat faktiskt..... sedan fick jag lov att skotta fram massa träbalkar som låg under allt skit på golvet *pust* så i dag kanske musklerna byggdes på lite =0)

efter jobbet hämtade jag lovisa på fritids och sedan hem... min lilla älskling hade lagat mat åt oss när vi kom hem.... potatisgratäng och kasler.... tok gott... =) så hade vi lovisa typ en timme innan thomas kom och hämtade henne....

efter det åkte vi till fjärdhundra där det dansades runt om granen.... och barnen fick en godispåse....  till och med magnus dansade,,, det trodde jag inte att jag skulle få se nykter *ler* men men han har väl barnasinne kvar han.... själv fick jag stå och hålla i en llivrädd stackars denver som bara skakade efter att dom hade smällt smällare en bit ifrån... stackaren.....

sedan var vi en stund hos roger och therese inna vi åkte hem....

när vi kom hem gick magnus på långpromenad med denver, kim och thomas + bamse....
själöv ställd ejag mej i en varm dusch.... helt fantastiskt skönt....

så nu ska jag ladda upp lite bilder på bilddagboken så gå dit och kika vet ja =)
www.carranno1.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0