torsdag

Ja ha... idag har det varit en helt vanlig torsdag..... jobbade hela dagen.. jag och magnus var på sturegatan idag igen och bilade hiss fundament.... *jobbigt* helt slut körd kan man säga..... och min bilmaskin gick sönder idag oxå *arg* så jag och magnus fick lov att turas om om hans.... men men.. så  kan det gå.... =)

Käkade lunch på sama gamla vanliga stället idag igen.. och spelade lite vegas.. jag vann inget men magnus drog ut 2 kvitton tror jag =)

Efter jobbet var det skönt som attan att ta en varm och skön dusch och sen käkade vi lite donken till middag...!!

efter det åkte vi ut till Ida och denise ute i hummelsta och kikade lite när dom målade om.. och hälsade på min vovve så klart... han verkar i alla fall trivas bra där me tanke på att han knappt kom fram och hälsade på verken mej eller magnus....  och inte hade han kissat inne något på hela veckan heller..... och sen när vi skulle åka hem sprang han och gömde sig.. livrädd att han inte skulle få vara kvar =)

Idag har jag varit rökfri i 15 dagar =) och redbull fri.. det tycker jag e tok bra gjort utav mej faktiskt.... =) och förhoppningsvis börjar jag inte igen den här gången.....På lördag blir det fest =) weeeeiiiii..... ser fram emot det!

nej nu ska jag ladda upp lite bilder på bilddagboken..... sen sova.

www.carranno1.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0