TRÅKIGT!

Ja ha.... inte mycket har jag att skriva här i dag inte..... idag har jag bara legat och slappat hela dagen... på kvällen var vi till masoud en snabbis och käkade.... spelade lite på jack vegas... och det var väl typ det......

I natt som jag inte en blund knappt.... både diddi och chocko va dåliga i magen efter att ha ätit nå jävla äckel bajs när dom var ute med magnus.... magnus tror att det var människo bajs för det låg toa papper brevid.... BLÄ!!! Så vid halv 2 tiden i natt när jag inte hade somnat ännu så började Diddi att pipa... så jag trodde bara att hon vill komma upp ur buren som dom sover i... men efter en stund började det att lukta riktigt illa... såå jag tog min mobil och lyste ner i biren och då har Diddi bajsat 2 ggr...... så det var bara att klä på sig och gå ut med hundarna.... både chocko och Diddi sprang raka vägen och sket...... sen eftersom att buren var ner skiten (och jag orkade inte fixa det) så fick hundarna sova ute i vardagsrummet resten av natten.... eller kanske man skulle säga morgonen..... och sen i morse när magnus hade gått upp så hade dom skitit ner hela vardagsrummet...... jävla äckel hundar.
Så det var min natt.... helt underbart!

I morgon ska vi på middag hos mamma och micke.... köttfärslimpa bjuds det på då =) *namnam*

Innan det ska vi köra hem Chocko till Ida och Denise.... han ska nämligen flytta hem dit från och med i morgon..... funkar inte att ha honom här hemma längre... då han kissar inne varje natt och bajsar inne nästan varje natt.... men han gör inte det hemma hos andra bara hos oss....så vad han protesterar emot vet jag inte, men en sak vet jag och det är att jag är tröttpå att torka piss varenda jävla morgon!!!!!! så nu är det slut på det. Vet ju i alla fall att jag får träffa honom iprincip när jag vill =)

Nej nu börjar kl att bli mycke så nu e de nog dags att stänga ner datorn och gå å knoppa... magnus ligger redan i söngen sedan länge... så vi får se om han e vaken när jag kryper ner =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0