trött som bara den...

Uch och fy va trött jag är idag... det e helt sjukt.... Jag och magnus har varit på sama ställe som förra veckan idag oxå... men idag gick det inte lika bra.. det började med att min bilmaskin gick sönder... så jag fick lov att skota betong.. och sedan fick jag lov att bära ut skiten oxå... och det e en BRA bit att gå med 2 as tunga hinkar som skaver in i händerna,,,, *suck*
och det sjuka e att vi jobbade på som tokar och efter lunch jobbade vi nonstop i 2 timmar.... och så tänkte vi att vi skulle ta en liten rast, så vi gick över gatan och köpte kaffe och gick upp en gata till danne och emellie för att fika med dom....  och precis när vi har kommit dit... kanske har haft 3 min rast så kommer *piiiip "nämner inga namn"*  ... han som har jobbet (alltså våran chef) och så blir han typ tok sur och kläcker ur sig nåt i stil  med att "ska inte ni vara nere vid erat bygge och bila" VILKEN JÄVLA IDIOT!!!! Undrar om han vet att det finns regler som säger att man bara får bila i 20 min och sedan måste man vänta minst lika länge om det inte till och med är dubbelt så länge innan man får bila igen för annars är det skadligt för kroppen,.,.. och vi står för fan och bilar i typ 3-4 timmar i streck... IDIOT! Jag tycker att han kan prova på en dag med vårat jobb i stället för att springa runt och tro att han är nåt....  men men...

sedan gick vi ner och körde en timme till ungefär och sedan åkte vi hem runt halv 4....

Och så såg vi en JÄTTE stor råtta på bakgården där vi jobbar idag oxå... den va i typ Diddis size.... smysmys....

Och så har jag hittat en jätte god dryck idag på jobbet oxå som ersätter redbull lätt =) grönt te med blåbär.... både nyttigt och gott... och desutom en jätte fin flaska,.... ♥ i love it! och sen provade jag oxå en annan med ginzeng, men det var inte lika god... dock nyttig och fin flaska... men blåbär slog den! så här såg dom ut....











Så den med blåbär kommer det att bli minst en om dagen från och med nu =)


Sedan efter jobbet var vi till ikea och köpte  mina efterlängtade sängbord =)  och då jätte fina lampor till de.... kommer bilder på bilddagboken så klicka er genast dit och kolla....
www.carranno1.bilddagboken.se


När vi kom hem skruvade vi ihop sängborden och gjorde iorning lite där... sedan dess har jag suttit och glott på tv och datorn och nu börjar det bli dax för mat och en dusch =)  sedan sängen.. det blir nog en håd dag i morgon oxå... *blä*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0