Halloj!

Japp skriver väl ner lite som har hänt på senaste tid... har inte orkar skriva speciellt mycket.. men i alla fall..

I 2 veckor har jag varit inhyrd på ett annat företag i sthlm.. skadesanering.... Jag och ett annat gäng tjejer från den firman har jobbat i sundbyberg med sotsanering i ett 9 våningshus.... hur hävla myckt som helst att göra... *suck* Har åkt hemifrån varje morgon kl 5 och kommit hem runt 6 tiden.... *trött*  men idag va sista dagen tack och lov,  i morgon blir d tillbax till vanliga firman och jobba med grabbarna.

I morgon ska jag, magnus, stefan och danne till brahegatan och ta ner takbalkar...
men heldre d än att sanera sot.

I förra veckan hände inte så mycket.. sov mest på kvällarna... förutom onsdag.. da va mamma och moster här med gilbert och jazmine och kollade på huset.. och så kom magnus förbi och lät ungarna åka lite motorcykel.... sen åkte mamma och moseter med barn hem och magnus åkte in till fjärdhundra och tog nåt varv... sen kom han tillbax och sov här.

I torsdags va jag till västerås och gjorde min nya tatoo som jag själv ritat upp, och som micke sn gjorde i ordning skissen... här kommer en bild på den =)




Sen på fredag kvällen ´va jag och magnus hem till mamma och micke på kräftskiva/fördelsedags fest för micke....  blev lite tjaffs där som förstördee kvällen lite men sånt händer. Magnus åkte hem vid 10 tiden för han skulle åka till stockholm med motorcykeln och gå på nå race. Jag stannade väl kvar till kanske 12, och sen åkte ja hem till magnus och sov....

Lördag blidde d grönalund för hela slanten.. och ingen LITEN slant vill jag lova,,, satan va dyrt allt är där.. men d e d värt. Magnus och micke gick mest och tog lotter och jag och gilbert och moster + Jazmine åkte massa karuseller =) Ha ha magnus såg skit rädd ut på kortet från lustigahuset när man åker mattan ner.. d tycker jag va skiiit kul =)
Magnus va en ängel och vann hela 2 grod nallar till mej + att jag byte till mej en groda utav moster... så nu finns d 3 grodnallar till i samlingen =) + att hela gänget förmodligen spelade bort nästan 800 kr på att jag skulle få en groda som jag verkligen ville ha,,, men ingen vann den... =(

Jazmine hängde på Magnus nästan hela dagen/kvällen.. så jag tror att hon  e lite förtjust i honom... om man träffar henne och magnus inte är med så frågar hon flera ggr vart han är =) he he. hon e härlig hon!

Här bjuder jag på några bilder från lördagen.

     

Vi kom väl hem runt 1 på natten till enköping... då släppte mamma av mej och magnus hos honom där jag hade bilen och sedan åkte jag vidare hem... jag va äl hemma vid 2 tiden.

Söndag va en riktig slapp dag... Magnus ringde och väckte mej runt 12 tiden och så åkte vi till hans mamma och hämtade hundarna som hade sovit där undr natten. sen åkte jag in till stan till pappa och parade Diddi...

så vi får se om ett par månader om d blir nå valpar =) sen lämnade jag av chocko och denver och chocko hos magnus så att diddi skulle få lite lugn och ro... sen åkte jag hem och städade och pysslade här hemme... klippte gräsmattan med mer.....

Denna vecka har bara beståt av jobb och sova... vilket jag oxå ska göra nu.... blir en lååång helg oxå känns d som... ska hämta hem hästen på lördag, sen u och festa i västerås på kvällen med ida, isabelle och emelie.... ska bli grymt kul... sen på söndag kommer d ev någon och kollar på kattungarna så att jag blir av med dom någon gång... så någon som läser och är intresserad av en kisse unge hane på 14 veckor får gärna höra av sig.

Sen har jag äntligen lyckats fixa mitt visa kort oxå.. kommer bli skiiiit bra.. här under skjuter jag in bilden som kommer att vara på kortet. Nu e d dags för mej att sova om jag ska orka upp i morgon!






Kommentarer
Postat av: Ida

hörru gums jag har en ny blogg nu, så checka den istället, tröttnade på den gamla så kände för att ta en helt ny fresh start hehe, så idisen.bloggproffs.se är då alltså den nya =D

2009-08-03 @ 00:24:47
URL: http://idisen.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0