Så va d dags igen!

Japp nu e d verkligen dax för ett nytt inlägg här kände jag.. va flera veckor sen jag skrev här sist.... och MYCKET har hänt.

Den största förändringen är väl att jag inte längre är Enköpings bo. Noppe nu mer är jag Tvättäkta fjärhundrabo... Japp en riktig lantis vill jag lova... så jag tog mitt pick och pack och hela glada zoo´t och flyttade ut på landet...
Trivs kanon bra här , d e så lungt och fridfullt... och ja kan göra precis va jag vill.

     

Ida har varit här ute med mej i nästan 2 veckor jag har bott här ´nu och hjälpt mej röja i skogen och trädgården... och d behövdes vekligen =)

Sen har d flyttat in 3 små terrorister här hemma oxå.... i form av små lurviga kattungar.... *suck* ja skulle ha en... sen blev d 2..  och helt plötsligt va dom 3 här hemma... så någon som vet någon som vill ha kattunge? 2 utav dom ska bort snarast!

Corona hon trivs som fisken i vattnet här ute.. hon e ute halva dagarna och sover i sängen resten... hon har till och med blivit bättre i ögonen *skönt* och en så länge har hon inte rivit på en ändaste sak här ute... så underbart!

Hundarna trivs oxå prima... denver har hittat en plats på sidan av huset där han ligger mest hela tiden. och små hundarna springer runt benen på mej och busar.

Japp sen har d väl hänt lite mer saker som jag faktiskt inte orkar skriva just nu.. inget viktigt med andra ord =) 

 I morgon blir d till att vara barnvakt till lilla Vanessa.... blir en liten promenix ner till stan.. någon som vill joina?
Sedan vet man aldrig vad som händer!

På söndag tänkte jag flyttstäda Daniels lägenhet om d blir dåligt väder så att man får d överstökat =)

Nästan vecka va d ont om jobb.. så d blir väl till att fortsätta att röja här hemma i skogen då... och köra ett gäng gånger till återbruket med all skit.

På tisdag är d dags för BRITNEY SPEARS =) Jag och Julia tar och packar in oss i bilen för en resa till sthlm och se henne... längtar massor. ska bli så skoj! tror att d kommer bli en grym show!

Nej nu kommer nog magnus snart hit så jag ska väl ta och gå ut me vovvarna så att vi har d överstöckat...

Får se om d tar flera veckor innan jag skriver igen.. d vet man aldrig =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Vart ligger huset?

2009-07-11 @ 20:42:37
URL: http://svadling.blogg.se/
Postat av: carran

huset ligger i simtuna eklunda... om man tar vånga vägen så åker man så långt man bara kan... och på vänster sida ligger mitt hus =)

2009-07-13 @ 11:51:22
URL: http://carran1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0