GALET KAXIGA VALPAR =)

Oj oj oj va galna valparna har blivit... nu jävlar rejsar som i köket för fullt... och kaxiga har dom blivit oxå... dom skäller på en och biter och donar...oj oj oj vart ska detta sluta... har jag nå kök kvar när dom flyttar härifrån?

Men dom e oxå väldigt gosiga... om man lägger sig på magen framför dom så kommer dom och pussar över hela ansiktet =) mys pys.. kommer bli tufft som satan att sälja dom....

denna vecka har vi inte jobbat något... bara varit hemma och slappat och inte gjort  något alls nästan.... eller jo igår städa jag pappas bil... och byte klädsel på den.. så nu e den nästan som ny =) nästan 5 timmar tog d... den va riktigt skitig vill jag lova.

På lördag fyller jag år... HJÄLP ett helt år närmare 25... vilket betyder att det sen bara är 25 år till 50..... jag börjar bli gamal... vill inte det.... 23 är en väldigt bra ålder tycker jag... man får handla på systemet, köpa cigg själv... (även om alla jämnt ber om legg) och man får åka på alla kryssningar... man får köra bil... man får göra nästan allt när man e 23.. så jag tycker det e en bra ålder....kanske skulle börja fylla neråt när jag uppnåt åldern 25... sen kan jag hoppas fram och tillbax mellan 25 och 23 =) låter inte de bra?

Iförgår var jag hemma hos linda och robin med lila elina =) jätte roligt faktiskt för nu e inte elina lika blyg för mej längre... jag fick till och med byta till pyamas på henne utan att hon såg livrädd ut och ropa på mamma.... linda har fått alla sina säta valpar sålda nu oxå... avundsjuk... själv har jag inte fått en ändå såld.. men men det e 3 veckor kvar så--....

Nej nu ska jag ta och borsta håret och ta en smoke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0