Helgen är över *pust*

Japp så var även denna helg över... =) Jobbad ju som ja skrev på joar blå i helgen..... både fredag natt och lördag natt... tycker att d gick jätte bra faktiskt...även om d va ganska jobbigt... =)

Igår gick jag inte upp försen halv 2 på dagen.. och d va riktigt skönt att få sova ut kände jag.

På eftermiddagen kom jonny och hans tjej hit och hämtade en valp.. mellan tiken var det som åkte med dom... så nu e d bara en lite valp kvar... min favorit... men som d ser ut just nu kommer hon ev att flytta till sthlm.

Magnus mamma och pappa kom oxå och hälsa på óch klappade lite på valpen och sedan tog dom med sig denver hem.

Sedan var vi och handlade och så träffade vi kim och thomas... så vid 10 i går kväll åkte vi hem till dom och fikade... valpen fick följa med =) det tyckte att det var lite läskigt med Bamse men det gick bra i alla fall... tror att Bamse blev lite kär i Pixxie =)

Vi kom väl hem runt halv 12 och då satt vi vid varsin dator som små nördar och sedan gick vi och la oss runt halv 1....

Snart ska vi åka till västerås, jag ska köpa ett par skor och sedan ska vi till bil tema och köpa lite prylar.... kanske tar en sväng förbi nisses oxå... vem vet.


Kommentarer
Postat av: julia

jag jobbade också jue... =(

2009-04-02 @ 12:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0