HELGEN ÖVER

Japp så va helgen över.... jag och ida var ju som sagt på dubbel kryssning med cinderella och det var så där halv roligt... jag har bara precis insett efter denna helg att jag börjar bli gammal....eller så kan det oxå ha varit så att jag blidde lite över förfriskad... jag vet inte... men båda dagarna kände jag mej mest gnällig pch tråkig (!)

Det började när vi kom på båten på fredagen.... våran hytt luktade ute dass..... fy fan... så vi slängde in våra väskor och tog en tripp upp till informationen där vii påpekade detta..... och vi hann inte ens komma ner till hytten försen där stog en städ kille med två doft sprays flaskor i högsta hugg..... så han for in i våran illalukande hytt och parta loss på dessa sprayflakor.. med någon konsti blom doft... jag tror närmare bestämmt att han stog där inne i 5 minuter och sprayade...
sedan kom han ut jätte nöjd och konstaterade att vi kunde nog vänta 10 minuter innan vi kunde gå in i hytten.... JA HA och va gör man då... stå ute i koridoren och glo som nå jävla lodare.... nä du... vi traskade in i hytten i alla fall.... vem behöver perfym... vi har ju DOFTSPRAY!

Efter d så luktade d helt okej i hytten ungefär så där en 15 minuter.... men vem fan orkar bry sig... hur mycket tid spenderar man i hytten då?

det blev en snabb tur upp till tax free där det inhandlades en låda öl och 1 limpa cigg.... och sedan ner till hytten för att förpartaja =)

sedan runt halv 10 när vi hade fått i oss ett gäng öl så bar det av upp till fun club där TIME MACHINE spelade... =) dom var precis lika bra denna gång som förra gången vi åkte.... efter en stund blev jag helt plötsligt nykter (!) hur FAN gick d till? skit tråkigt... och alla som känner mej vet att när jag blir nykter blir jag riktigt tråkig.. men jag höll i alla fall igång lite halvt till 5 på morgonen när jag ÄNTLIGEN fick knalla ner till hytten för att sova.....

lördag spenderade jag mesta dels av dagen ute på däck med frisk luft red bull och cigg.... trevligt..... sedan framot kvällen blidde det en lååååång dusch och sedan va festen igång.... vi hade nån konstiga hyttgrannar bestående av ett gäng killar och en tjej som kom in till oss och förfesta lite.... och det va ganska komiskt... för först kom det in en kille med typ svart tröja.... sedan försvan han i typ 5 minuter och kommer tillbax med en randig skjorta.... (!) så Ida då oblyg som hon e frågade varför i helskotta han hade bytt om... och han typ kolla på ida och fatta inget alls... efter en stund kläcker han ur sej att han inte alla har bytt om.... och så blev det diskution om detta.. men rätt som det e kliver en lika dan han in genom dörren.. men en svart tröja,,...(!) roligt värre... det var tvillingar.... muppar.. kunde dom inte ha sagt d från början?

I alla fall jag drack på som en tok... aldeles för mycket inser jag nu i efter hand,,,.. men i alla fall vi traskade upp på fun club och rockade loss till time machine åter igen och helt plötsligt står sångaren i bandet och håller om mej och svingar sina lurviga.. trevligt trevligt... jag tycker att han e charmig på nåt VÄLDIGT konstigt vis.... om ni har sett filmen med odjuret... han ser typ ut så... runt 40 +.. men jag tycker ändå att han e charmig.... jag e konstig tror jag... i alla fall... sedan vet inte jag riktigt vad som hände..... jag bara försvan... tappade bort ida och nissen vi umgiks med och har inte den blankaste aning om hur jag kom ner till hytten....
men det var där jag vaknade upp nästa morgon i alla fall.... hmmm mysko d där... men men jag sov gott i alla fall =)

söndagen gick mest åt till att röka och hänga i baren ochglo på nåt band som spelade och sedan dax att kliva av....

På buss resan hem va d smokat i bussen så jag fick äran att sitta fram med buss schaffören och han va jätte rolig.. =)

kom hem runt halv 6 tiden och då var det pizza som gällde och sedan massa mys med valpar, diddi och magnus... sedan blidde lite städning oxå då d såg ut som om magnus hade haft krig här hemma när jag var borta......

idag har jag inte gjort ett skit typ... suttit vid datorn, badat valp och rökt en massa.... nu börjar det närma sig sängen skulle jag tro.... ska bara samla ihop alla djuren och sätta in dom små terroristerna i köket! här kommer oxå lite bilder på mej och ida från kryssningen... kommer att komma li´te fler sen.....

       

       


Thats it for this time!


Tjo!


Kommentarer
Postat av: Ida

haha du och din sångare :P

2009-03-24 @ 23:52:21
URL: http://pinkiehinkie.blogg.se/
Postat av: Carran

Ha ha ja vet... men e ju lite små förtjust i honom =)

2009-03-25 @ 15:01:39
URL: http://carran1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0