HJÄLP! Nu invaderar dom små råttorna vardagsrummet!

oj oj oj nu går det framåt i valparna utveckling... nu jädrans räcker det inte med att vara i köket... nu har dom börjat ta sig in  i vardagsrummet och sovrummet oxå... så nu får man akta vart man sätter fötterna här hemma....

den största tiken e den som e mest här inne och springer... hon tycker minsan att det e roligare och kolla in alla roligt på golvet.... och fredriks min när hn såg den neranför hans mat va priceless...... ha ha.... och corona e rädd för valparna.. fräser så fort hon ser dom (?) sist jag kollade va hon 3 dubbla storleken mot valparna så¨jag tycker inte att hon borde vara rädd... men men,

Älskling min ligger fortfarande tills sängs..jag glor på tv och busar med valparna  vartannat.... har även pratat med husläkaren oxå om att min medecin inte funkade så nu skulle dom skicka ner ett till recept till apoteket som jag får hämta ut efter kl 5...hoppas på att denna funkar bättre!

Pappa ringde för en stund sen oxå..... jag och magnus blev medbjudna på firmafest/kryssning den 3:dje... så det ska bli trevligt. vi ska åka ihop med skadesanering...... så det blir 3 kryssningar för mej på kort tid.. men de e bara skoj!

Nej ut me hundarna nu och sedan städa inne hos kissvalparna =)

Kommentarer
Postat av: diana

jaaag är super nervös faktiskt haha.. minsta lilla man känner tror man jaa nu e det på gång haha.. grattis på födelsedagen

2009-03-14 @ 22:15:01
URL: http://mammadiana.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tyckte du rätt låt vann Melodifestivalen 2009?



Kommentera vad du tycker på min blogg! Diskutionen är igång.

2009-03-14 @ 22:16:24
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0