INGE JOBB!

Denna vecka har det inte funnits några jobb till mej och magnus så vi har bara varit hemma och tagit det lungt.... haft lite mystid med bara vi två =)

i måndags va vi ju till fjärdhundra med valparna.. för att magnus mormor och morfar skulle få se dom.... dom e ju lite äldre så det va lättast så....

sen tog vi med oss barnen hem (selma och pravitz alltså)   först åkte vi  hem och lämnade hundarna och sedan åkte jag,valle och barnen till Irsta för att mata kisse katten och vara där någon timme med dom....

sedan åkte vi hem och käkade.... maccaroner och falukorv blidde de... *mums*  sen efter det somnade barnen som små grisar i soffan....

I tisdags vaknade barnen vid 7 på morgnen... eller man kanske ska säga att pravitz vaknade och väckte selma så fint.... SKIT oxå... det var bara att kliva upp.. ingen utav dom ville ha smörgås till frukost så då blev det yogurt och sedan på med kläder.... jag tog hand om diskberget i köket medans barnen kollade på barnprogram och magnus fortsatte att sova.....

vid 10 tiden gick magnus upp och då gick vi allihoppa ut och skotade snö framför garaget.. och sedan efter det busade vi lite i snön.. och sedan blidde det en snögubbe....




sedan körde magnus hem barnen till fjärdhundra och jag satte igång med storstädning.... riktigt ren toch fint blev det.. och det behövdes VERKLIGEN!

Idag onsdag har vi faktiskt inte gjort ett skit... jag har typ suttit vid datorn hela dagen och myst lite med ena valpen som jag har fattat tycke för... lille Pixxie Dust... Ah just det deras stamtavlor och papper har kommit  nu... yiippiiii!

nu ska jag kolla klart på muppen som e med på arga snickaren och sedan ta en dusch =)

Kommentarer
Postat av: diana

ja hade kunnat diska älskar det hehe.. nej dom får inte sätta igång mig det är farligt eftersom mina värden inte är bra och skulle jag förlora massa blod under förlossningen kan det gå riktigt illa.. det e därför det e bråttom nu med behandlingar..

2009-03-04 @ 21:44:04
URL: http://mammadiana.blogg.se/
Postat av: Linda

Skit på dig, du är ju visst på jobbet!

2009-03-05 @ 12:31:08
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0