VALPARNA HAR VARIT UTE

I dag har valparna varit ute för första gången i sina liv.. =)  jag tror att dom tyckte att d va både läskig och roligt på sama gång.... Pixxie va den som gick mest och kollade runt utanför trappen... pinke stog mest på sama ställe och kollade.... och Hubbo han typ pep bara en massa och tog typ ett steg =)  Så min söta lilla pixxie ♥ va modigast =)

Sen efter det har det varit fullt ös på dom här hemma....  dom får ju flytta i helgen, så det blir till att ta dom till vetrinären på fredag för sprutor och chipp.. tror inte att dom kommer att tycka d e lika roligt....


Igår va jag till västerås med mammsen och kolla lite i affärer... köpte ett par jätte fina svarta byxor på h&m för present kortet  jag fick utav farmor och farfar =) sedan va jag med mamma hem en snabbis och fikade och sedan bar det av hemmåt.....

kollade på tv hela kvällen nästan... d va ju desperate och en massa annat skoj =)

Nej nu blir d till att plocka undan lite här hemma och vänta på att min pojke ska komma hem (han e och kör motorcyckel).. sedan blir d till att handla när han kommer hem.

skriver i morgon igen tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0