VECKAN

i Torsdags fans det jobb.... jag och magnus fick åka till en lägenhet och skulle skotta ut sand efter en vattenläcka i golvet... a jo tjena att det bara var grus som skulle ut... det var hela golvet och en bit utav golvet oxå....*suck*
 men men jobb är ju jobb.....

Fredags va det oxå jobb.... sama ställe som torsdag.... men vi blev klara ganska fort.... så vid 12 tiden när vi va klara åkte vi förbi centrum där vi jobbade och jag hittade ett par rosa stövlar som jag köpte (kände att jag kunde unna mej det då jag vann 1000 kr på vegas på lunchen... )  så nu e dom mina... stövlarna alltså =)
Här kommer en bild på dom...



fredag kväll va vi bara hemma och gjorde typ inget alls.... kollade på tv och satt vid varsin dator....va en svng till fjärdhundra och typ inge mer...

Lördag morgon kl 6 åkte jag och Valle till arlanda för att hämta mamma och micke som kom hem i från thailand... där kan man snacka bruna... dom har ju varit borta i nästan 6 veckor.. och nu känns det jätte konstigt att int eha nt hus att åka till nå mer... å gosa och mata zingo... men men....

när vi hade släppt av dom hemma och käkat lite frukost och snackat lite och jag fick jätte fina presenter... en liten liten handgjord groda... ett halsband i form av en groda och en till groda gjord av järn som sitter på ett näckros blad.. och sedan en navel percing i form av en groda.... (synd att jag tog ut percingen när jag va gravid för hålet har nu växt igen....) men men jag får väl kanske ta ett nytt så smånings om.. men vill i alla fall vänta tills jag fått barn... för sååååå roligt tycker jag inte att det e att göra hål på mej själv.... =/

Sedan åkte jag och valle vidare till erikslund.. till bauhause där jag köpte nya köksbänkar och lite knoppar till nya köksskåpen....

Nä vi kom hem började jag genast att plocka ner alla gamla prylar i köket... äckliga bänkskivor och allt... och gissa vad jag fann bakom ena bänken.. ett helt hem åt små äckiga djur... fy fan va äckligt!!!!!!

sedan kom ida förbi och hjälpte mej med resten av köket... kakeldekor och allt =) det blev lite halv dåligt med kakeldekoren.. men men får göra om det någon gång när jag orkar.. nu får de va som d e.... bättre än innan i alla fall....

här kommer lite bilder.....


Innan jag gjorde om....








efter att jag gjort om....

Så nu e det bara en ny ugn som saknar och en ny köksfläkt... ugnen kommer nog nu i veckan skulle jag tro och spisfläkt håller vi på att leta efter någon snygg =)

Men iövrigt är jag jätte nöjd över köket =)

Sedan på kvällen kollade jag och ida på melodifestivalen och sedan vid halv 11 åkte hon hem och jag och magnus tog en tur på stan... sedan hem och sov...

Idag har jag inte klivit utanför dörren en ändå gång då jag har fått urinvägsinfetion och måste bo på toaletten i pricip... jätte roligt.. NEJ inte direkt... så det blir en tur upp till husläkaren i morgon skulle jag tro..... *suck* hoppas att det går över fort denna gång.. men de brukar det inte göra... dem brukar komma tillbax typ 2 grr till efter pecelin kurer.... hoppas att det inte blir så nu.....

nej nu är det dags att inhandla mat... pasta snäckor och tex mex kötfärssås blir det till middag i dag =)







Kommentarer
Postat av: Linda

Gud vilken skillnad i köket, det blev skitsnyggt! älskar bänkskivan!

2009-03-08 @ 18:40:42
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: diana

snygga stövlar o rosa meee like :)

2009-03-10 @ 09:09:07
URL: http://mammadiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0