FLYTT

Japp har varit hemskt duktig på att uppdatera här nu igen.. men jag e så tröt när jag kommer hem efter jobbet att det inte orkas med.

Men sen sist har jag i alla fall då så klart jobbat.... varit uppe hos Danne och sanna ett par ggr och fikat och gosat med styvfasters sötaste lilla Vanessa, pysslat med vovvsningarna och en hel del annat.

I helgen som var va d ju lång helg.. helt underbart skönt.... i i torsdags så tog vi d lungt mest... gjorde väl inte så mycket.... jobbade på dagen och hoppade i sängen ganska tidigt p kvällen medans magnus va ute och raggade på stan som vanligt-...

fredag så städade jag hela dagen och fixade med hundarna.... sedan på eftermiddagen kom Danne och sanna och hämtade upp mej och magnus och så åkte vi till vallentuna till renees släkt på grillfest.

Första timmarna käkade vi och jag gick mest runt och bar på lilla vanessa som hade kolik... *stackars* men jag tänkte att sanna skulle få ett brejk och jag tycker ju om att gosa med henne så det gick så bra så =)

Sedan åkte daniel och sanna hem och jag, magnus pappa och renee stannade kvar med övriga gänget som va där....

sen blidde brännboll för hela slante.-.. på en VÄLDIGT ojämn åker... och jag va ganska full vid detta laget efter som att jag låg efter med drickandet fick jag ju svepa en massa efter att danne och dom hade åkt, och det resulterade i världens vurpa när jag skulle springa--..-- klumpis som man e... men den bjuder jag på så det så.....

sedan efter det dracks det ännu mer och tillslut så var det bara jag pappa renee och magnus och någon kille kvar som drack oss rejält fulla. sedan åkte vi hem och sov. eller jag och renee sov nästan hela resan hem... =)

lördag va vi hemma på dagen och tog d lungt... jag var bakfull som satan.
på kvällen så vart det grillning hos ida och denise i  hummelsta... hambugare stog på menyn och till efterätt hade jag gjort väldigt kladdiga och ofina jordgubbar doppade i chocklad.... men vem fan bryr sig hur dom ser ut...? goda va dom i alla fall =)

söndag så blev det mat hemma hos magnus syster.. beställd mat ifrån sg´s.... ost och skinkrulle *mums*
och till efterätt jorgubbar och grädde. sååååå gott!

Efter det blidde det husvisning för min del... eller magnus va me oxå så klart... ett hus som finns 2 km utanför fjärdhundra, 2 rok helt nyrenoverat invändigt med trädgård och ute plats med en någorlunda stor gräsmatta och en hästhage  med hästar i ca 10 meter ifrån huset,,... helt underbart! så  om alla undrar så flyttar jag dit i mitten av juni och då blir det inflyttnings fest för alla som vill komma =) bye bye stan! Hallo Hallo country !  ska ringa och tacka ja i morgon =)

Så nu blir det till att jobba satan så att man har råd att inreda med nya möbler och massa annat kul... starta ett nytt kapitel i mitt liv. så skönt ska d bli... även om jag säkert kommer att sakna det gamla...

sedan har det varit jobb, jobb och jobb än s länge denna vecka.

Ikväll har vi varit och ätit hos pappa som fyller år idag... oxfile med potatis gratäng... så gott.. och myst massa med lilla Vanessa... =)

Nu ugly betty och sedan desperet houswifes och sedan sängen!

Kommentarer
Postat av: Ida

yeeeey äntligen en update :D man tackar så mkt för den jättesmarriga grillmiddagen och den ännu smarrigare efterrätten :P

2009-05-05 @ 20:56:26
URL: http://pinkiehinkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0