irriterad!!!!!

Idag har vi varit till västerås och hälsat på mamma och micke... druckit lite kaffe och snackat lite skit.

sen tog vi med oss Jazmine som va på besök hos mamma och micke in till stan och kollade runt lite
.. jag kollade bla va alla mina möbler som jag vill ha kostade osv...
 så köpte vi lite prular oxå.. jag köpte en röd jätte fin klänning till mej själv och ett par byxor och ett line och en keps till Jazmine. och Magnus köpte ett par skor till sig själv och en fotboll och ett par målvaktshandkar till Jazmine.


Sedan efter det så åkte vi hem till mamma igen och snackade lite mer.

sedan hem och ut med vovvarna... kollade lite på datorn.

Sedan åkte jag ner till pappa och renee där mona, farmor och farfar oxå var..... trevligt trevligt!


Och sen vill jag bara gnälla lite oxå.... Jag e så TRÖTT på alla negativa jävlar som bara gnäller och kommer med negativa saker hela tiden om att jag ska flytta ut på landet....
Folk påpekar att jag inte kommer våga bo själv för att jag e märkrädd.-.. men hallå jag e väl lika jävla mörkrädd inne i stan? och det e väl nåt man lär sig att få bort?
Sedan säger dom att det kommer bli ensamt... men d blir väl lika jävla ensamt inne i stan när folk ändå aldrig kommer å hälsar på.. va e skillnaden?

Dom gnäller oxå på att jag kommer tycka d e jobbigt när vintern kommer och att jag måste skotta snö? men hallå det gör faktiskt bonden som bor där runt omkring.... det enda jag behöver skotta är min lilla plätt fram till dörren viket e kanske 5 meter.... oj d va ju farligt... NEJ!!!

Varför måste alla gnälla så jävligt för? Va för fan glada för min skull i stället... jag har alltid drömt om att få bo på landet bland hästar och djur... det kan inte bli bättre än så här....

Jag har hästar i en hage 10 meter från huset... en stor gräsplätt där jag kan släppa ut hundarna... stora möjligeter till rabatter där jag kan påta i trädgården (vilket jag älskar) långa fina grusvägar där jag kan promenixer med vovvarna....  ett helt nyrenoverat hus som e aldeles lagom för mej.....

Och ja jag kanske är mörkrädd i början och d kanske blir ensamt i bland. Men e det bättre att jag flyttar in i en liten jävla skokartong till lägenhet inne i stan (det ända jag har råd med) när jag inte trivs i lägenhet?

FAN VA GLADA FÖR MIN SKULL ISTÄLLET FÖR ATT GNÄLLA!!!!! Jag kan faktiskt flytta därifrån om det inte funkar, det e ju inte så att jag skriver på ett kontrakt om att jag ska bo där resten av mitt liv eller hur?

Man måste ju testa¨ på detta oxå.. och funkar det inte, så gör det väl inte det, då är det bara att flytta igen... svårare än så ä det fan inte!!!!!!!

Så snälla har ni nå negativit att säga så säg det inte alls i stället!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Nu har jag gnällt av mej och d käns skönt... nu ska jag glo på tv och inte göra ett skit.. så det så!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vart är det du ska bo nånstans? Kul med en ny granne tycker jag! Känner ju fan INGEN runt omkring mig nu.. kul!

vi ses i sandlåddan!

2009-05-10 @ 18:22:17
URL: http://svadling.blogg.se/
Postat av: Sara

tänker du avliva katten?! vilken anledning?

2009-05-12 @ 11:40:18
URL: http://svadling.blogg.se/
Postat av: Sara

du har inte tänkt på att inte samla på dig fler djur om du tänker avliva dom sen när dom blir för många?klart att det går att bli av med henne ändå. hon ska väl fan inte behöva dö.. lämna in henne till hitta katten igen annars då?

2009-05-13 @ 20:56:38
URL: http://svadling.blogg.se/
Postat av: Sara

jag hag har väl fan inte snackat om att avliva bimbo?!

2009-05-17 @ 02:10:02
URL: http://svadling.blogg.se/
Postat av: Sara

om jag har skämtat om att SLÅ ihjäl henne tycker inte jag ska räknas =)

2009-05-18 @ 11:06:22
URL: http://svadling.blogg.se/
Postat av: BoNiiiTa

Hej kom in på din blogg :)

Så jag lämnar spår efter mig !

2009-05-23 @ 11:35:48
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0