valpar och massa mer =)

Ja ha.. va ska man säga... som vanligt väldigt dålig på att uppdatera... d händer i bland men inte så ofta ;)

Har hänt massor här på sistonde.....

jag har inte jobbat spec mycket, då d inte har funnits nå jobb.. så har spenderat d mesta utav  min tid i stallet med myspys Vicke =) Har pysslat och donat med honom och allt som hör stallet till... jätte mysigt.. och har även funnit en väldigt bra vän i Marie som äger stallet tillsammans med sin man pelle... så roligt...


Diddi har fått valpar.... 2 små jätte knubbiga tikar =) eller hon fick 3 valpar.. men den 3:dje va vi tyvär tvugna att avsluta livet på, då den hade ett öppet navelbråk.... även det en tik. men dom 2 små tikarna som är kvar, lever och mår prima... dom äter som om d inte fanns någon morgon dag =) och blir bara tjockare och tjockare!

som dom flesta redan vet så har ju magnus träffat ny tjej och jag har varit lite deppig... men nu e d slut på d. lifes goes on... eller va e d man säger....

Jag har i alla fall fått låna hem denver,,, så d e ju skönt.... har fäst med så mycket med den hunden och var lite orolig att jag int skulle få träffa honom så mycket mer... men här är han nu i alla fall och håller sängen varm om nätterna åt mej =)

Har ingen värme i huset heller... *suck* 5 veckor sedan är d  nu sedan ett rör sprack på vinden.. som gör att jag inte kan elda eller sätta på elvärmen... så jag kör på 2 små el element nu... lär ju bli billigt å bra att ha dem på dygnet runt... vilket jag måste för annars blir d för kallt för valparna *suck*


Har även hunnit med lite festade sen sist.. d e inte bara stallet som gäller.... 2 veckor sedan var vi i hallstahammar och kollade på time machine då så klart.. med Janne <3 UNDERBART! Även om jag kanske blidde lite väl full... men men sånt som händer =) d va jag och ida oh iabelle som åkte =) sedan sov jag hos mamma hela helgen... skönt att komma bort hemifrån i bland.. spec när man har varit lite nere och deppig.

Har väl inte såååå jätte mycket mer att uppdatera om... d e ungefär lite om vad som händer i mitt liv just nu.... här kommer lite bilder oxå på senaste veckorna =)





 



HALLSTAFUCKINGHAMMAR MED TIMEMACHINE, IDAHOO OCH IZZY <3






Kommentarer
Postat av: Isabel

Känner igen dig =D

2010-05-04 @ 19:25:54
URL: http://isabelhernadnez.blogg.se/
Postat av: Isabel

Känner igen dig =D

2010-05-04 @ 19:25:54
URL: http://isabelhernadnez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0