VILL ÅKA PÅ KRYSSNING!!!

Ja i dag känner jag verkligen att jag vill åka på kryssning.. så d så.. och självklart inte på villken kryssning som helt utan med cinderella och när time machine spelar... JAG VILL!!! Längtar massor tills jag får stå och tråna efter Janne <3

Ja ja.. d va dagens jag vill... men man får ju inte alltid d man vill... tyvär... för cinderella har redan lämnar hamn för läääänge sen....och time machine är på någon spelning i fagersta *suck* ja ja... så kan d vara i bland....

Har i alla fall fått jobba i 2 dagar nu *gör vågen* i går va d ett badrum som skulle rivas och idag har jag varit med pappa och lyft in nå stora as till värme manicker....

Igår va Vicke varm på höger bak... me dont like... han får ju absolut inte bli halt nu när jah ska bygga upp hans och min kondis.... *suck* men tack och lov va han inte d i dag så jag hoppas att han bara hade halkat i hagen lite eller nåt.... i ´morgon blir d i alla fall en lugn ridtur så får vi se sen....

2 dagar i rad har Pelle och Marie bjudit på mat nu... sååå gott... igår bjöds d på blodpudding med fläsk och idag blidde d grekisk paj med feta ost och oliver... sååå gott... jag blir riktigt bortskämd där borta i stallet... så snart har jag väl gått upp alla kilona som rasade i väg när jag började med hästar igen =/

Idahoo har varit här i 2 dagar nu oxå *glad* sååå skönt med sällskap här ute kan jag ju säga... och idag hade hon varit så snäll och städat här hemma.. och d kan lugnt säga att d behövdes.... har ju knappt tid att torka mej i röven nu för tiden med hundar, hästar och jobb, ännu mindre tid till att städa ett hus som jag aldrig är i i alla fall Ha ha ha....

Sen va diana och daniel + barnen här ikväll och hälsade på oxå =) jätte trevligt och så underbart söta barn.. spec Anton när han blidde lite rädd för kaxiga pixxie *ler* och han fattade tycke för ida direkt kan jag lova.. och då insåg jag att ida fanemej skulle passa med barn! så d så!

Nej nu ska jag jag ta och dricka lite mer vin och va lite halv social mot ida, samtidigt som jag ska kolla på timemachines hemsida och lyssna på deras musik och drömma mej bort mot cinderella och sala så klart när dom spelar där <3 längtar massor.. men d blir ju en hel del kryssningar med dom u dec och jan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0