Hej Jag heter Carro.....

Hej!
Jag heter Carro och jag är red bull missbrukare...... =/ Ha ha d e fan sant... jag kan inte sluta dricka skiten.... jag lyckades hålla mej borta i från d i typ 4 dagar... och det var så förbannat jobbigt..... så nu dricker jag d igen.... fast den här gången har jag i alla fall lyckats hålla mej till 2 burkar om dagen, i stället för 5 burkar..... men vet inte riktigt hur jag ska kunna bli kvitt skiten helt.... jag blir helt hysteriskt om jag inte får min redbull direkt på morgonen *suck* Så jag undrar om de kanske finns någon grupp som typ AA... Fast ARBM (Anonyma redbull missbrukare).... kanske man skulle ta och kolla upp..... hmmm...


Ja ja nog om det..... igår va ja ut och körde Vicke igen... själv denna gång.. och det gick verkligen hur bra som helst.... han va riktigt pigg och glad....  dock vill han nog själv tro att hanä har bättre kondis än va han har... för när vi bara skulle jogga lite, så drog han i väg i full spätta och ville inte alls sakta av..... men men... han kanske får den kondisen snart... =)

Nu har vi jobbat på en liksanering/kattpiss sanering i 2 dagar... från början skulle vi bara typ sanera och riva golvet precis där döingen hade legat.... men nu har d blvit mycket mer... nu ska ALLA golv mattor rivas ut och hela parketten (det var på parketten han låg) + att all jävla fyllning ska ut.... *blä* men men det är i alla fall jobb typ hela veckan skulle jag tro på samma ställe... och de e ju ganska skönt! Och i morgon kommer nog Magnus och hjälper oss oxå, eftersom att deras jobb blev inställt i morgon.....

Köpt en ny digital kamera oxå i går... så nu kommer jag att kunna ta lite bilder å lägga in i bland oxå.... för sist har jag ju använt ida´s kamera... men eftersom att hon inte bor här längre... så har jag ju inte kunnat ta nå  kort....

Och idag kom lite utav kläderna jag hade beställt oxå... och såååå himla kul.. för engångs skull satt allt perfekt =) Fast det var mest underkläder som kom idag... resten skulle komma i början på maj en klänning och ett linne och lite till =)

Nej nu blir d till att kolla lite på ugly betty och dhw och sedan sova =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0