Hmmmm

Idag har jag jobbat med Magnus och Aino.. rivit golv och burit ut jävla massa sand och sopor....Och kan ju bara konstatera att jag och Magnus ska verkligen inte jobba tillsammans,.... d funkar bara inte... vi blir bara irriterade på varandra och det blir helt enkelt FÖR mycket tid tillsammans.... men antar att vi får bita ihop båda två.. för i morgon jobbar vi tillsammans igen!

Fan jag har ju oxå helt glömt bort att det är Valborg på fredag.... FAN... inga planer alls..... vissligen ganska skönt då d bara är halvdag på jobbet.... men på kvällen har jag ju inte en aning om vad jag ska göra..... Alla som faktiskt är lite med i huvudet och visste att det va Valborg har ju redan planer.... Jag vill inte sitta hemma och glo.. men har heller ingen lust att hänga med Magnus till Sala....

Jag skulle vilja hitta på nå tokigt som en roadtrip till en annan stad och kanske festa lite.... men alla har ju barn nu för tiden så då gick inte den gubben... om man nu inte ska dra iväg själv... och d har man ju inte direkt nå lust med... =/ hmmm so what to do? Känns som det säkligen kommer bli så att jag sitter här själv eller måste åka till någon med barn och vara trevlig.... nykter... *suck*
Inte för att jag har något emot vännerna med barn... men d e ju bara att face att dom inte gärna bara kan dumpa sina barn och dra iväg på en toadtrip.... och nu behöver folk med barn inte bli sura,,, för d e min åsikt!


Förövrigt händer det väl inte mycke här inte... glor på tv just nu i alla fall.... våra bästa år så klart... och söndags avsnittet av gossip girl....

Och just d.... i dag såg jag att Avatar filmen har kommit ut på dvd.... så den ska jag köpa på väg hem ifrån jobbet i morgon =) sen kommer jag förmodligen kolla på den massa i helgen... just love that movie ♥ ryser bara jag tänker på den =)

Och så har jag änligen bokat min välbehövda frisör tid... nästa lördag blir d kort... eller nja... i alla fall kortare.... =/ Bara hoppas att frisören lyssnar för engång skull och inte klipper 3m för kort....

Nä nu kanske man skulle ta och glo på tv så att man inte missar halva programet =)






Känner mej övergiven och utbytt och det gör så ont♦




Kommentarer
Postat av: diana

man kan ha roligt utan alkohol oxå :) du får gärna komma hit och umgås om du har tråkigt vi ska väl äta nått gott och sen kolla på brasan :)

2010-04-29 @ 13:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0