NYTT ÅR, NYA TAG!

Japp så var det ett nytt år... år 2010..... Och vad händer detta år? Det vet jag ej ännu... men jag vet i alla fall att förra årets avslut och det nya årets början har varit kanon!

Jag har ju varit inhyrd på skadesanering nu i snart nästan 3 månader.. och det har varit riktigt skoj! Hr lärt mej massa nya saker och träffat nya trevliga människor och arbetskollegor!
Lite ovant va d i början eftersom att det är mycket sotsaneringar och så där.. och jag är ju i grund och botten bara van vid rivningar.... men som sagt.. jag har lärt mej, och har till och med fått vra ansvarig för ett jobb... så det måste ju betyda att dom är nöjda med mej =)

Annars lunkar allt på i vanlig takt... hundarna lever och mår bra... katten och hästen lever och mår oxå bra... och snart kommer även en till liten familjemedlem hem i form av en liten kisse unge som jag och ida har valt att döpa till corazon!

Och just d... ida har nu oxå flyttat hem till mej sedan 2 månader tillbaka,.. och vi har riktigt kul vill jag lova... i alla fall för d mesta =)  hon är till och med till stallet och tycker att d är skoj. hon till och med ryktar hästen.. hon som förut varit så rädd för hästar att hon inte ens gått 2 m nära en häst!

Jag och magnus har börjat umgås igen.. inte som ett par.. utan som vänner... och d uppskattar jag mycket.. har saknat honom massor....  han är en viktig pusselbit i mitt liv... kommer alltid att älska honom oavsett va andra tycker och tänker... för han gör mej glad och lycklig.. och det är allt betyder något!


Nyårsafton iår firades på bästa båten cinderella.. men d bästa bandet time machine och Janne då så klart <3  Helt underbart kul vill jag lova!

Vi åkte även den 1-2 januari.. så året fick en VÄLDIGT bra början... men jag vill lova att man va bra sliten efter 3 nätter på färjan! knappt någon sömn och inge mat.... + att jag fick min första kryssnings skada i form av ett stukat lill finger... som inte vill bli bra heller... men men smällar man får ta i bland...! och vi blev av med psykot efter första natten på båten oxå tack och lov, hon valde att självmant att kliva av på fredag eftermiddag.. och ingen kunde vara gladare än mej och idahoo... för den människan har verkligen en tendens att skämma ut sig och bara dryg.. och d som är så roligt d är att hon inte fattar själv att hon gör bort sig! *s* ha ha PINSAMT! Men hon är ju såååå himla vacker och underbar och bedårande så hon klarar sig nog alltid ändå ha ha ha, elleeeer???? stackars människa.... moohahaha!!!

 Men allt som allt va kryssningrna RIKTIGT lyckade och d tackar vi Time machine, Ida, Pierre och Alexandros för! och självklart pappa och renee som passade mina 3 små pissråttor och Marie som tog hnd om hästen och så klart Magnus som tog hand om kissen.

Vi får väl se om jag kanske uppdaterar här lite oftare oxå under 2010.. men d finns d inga garantier för efter som att jag har sååå mycket i mitt liv just nu =)  men jag kommer att ladda upp bilder i från kryssningarna  i alla fall.. men inte just i dag... för just nu ska jag packa ihop  datorn och röra mej hem ifrån jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0